برگزاری صبحگاه ایثار و مقاومت در منطقه ۱۱

تهران (پانا) - صبحگاه مشترک فرهنگیان به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه ۱۱، با حضور قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱، سرهنگ محسن پیرولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی، حسنی، مسئول بسیج اداره کل شهر تهران، عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی و همکاران اداری در حیاط اداره منطقه ۱۱ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری صبحگاه ایثار و مقاومت در منطقه ۱۱

در ابتدای مراسم، گراوند بیان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی به حق و شایسته به دفاع مقدس نامگذاری شده است. بسیاری از کشورهای ابرقدرت جهان، ۴۰ سال پیش برای خاموش کردن انقلاب اسلامی ایران تلاش کردند ولی اراده و خواست خدا این بود که ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) اجازه نداد ابرقدرت جهانی این کار را به سرانجام برساند و سرنوشت شوم آنها بعد از سالها آشکار شد در حالیکه ملت ایران استوارتر از قبل راه خود را ادامه می دهد.
گراوند در ادامه افزود: امروز ما باید راه شهدا را در جبهه جنگ نرم و جنگ فرهنگی ادامه دهیم زیرا امروز دشمن با تمام قوا برای نابودی جوانان و آینده سازان کشور تلاش می کند.
در ادامه مراسم، سرهنگ پیرولی گفت: طبق فرمایش امام خمینی(ره) جنگ یک دانشگاه است. در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن تغییر و تحول فرهنگی در کشور ایجاد شد که نشان می دهد جنگی که با ایثار و شهادت است و دیدگاه ایثار و بسیج بر آن مستولی است حقیقتا دانشگاه است.
وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، شهادت و عدالتخواهی باروایتگری رزمندگان و ایثارگران جبهه ها به نسل های بعدی انتقال یافته است. پیرولی تاکید کرد: اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در پرورش نسل آینده مهم است تا بتوانیم کشوری رو به جلو داشته باشیم. وی با اشاره به وضعیت کرونایی کشور گفت: بسیجیان امروزه در ایام کرونا به صورت گمنام و در کنار مردم در امور مختلف خدمات قابل توجهی انجام دادند که قابل تقدیر است.
در پایان مراسم از فرزندان شهدا و ایثارگران فرهنگی حاضر در مراسم تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار