برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه معاونان پرورشی و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش از برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه معاونان پرورشی و فرهنگی و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه معاونان پرورشی و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، محمدرضا مسیب‌زاده، مدیر کل قرآن، عترت و نماز گفت: یک دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه معاونان پرورشی و فرهنگی ، روسا و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز، کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش ، مدیران مراکز دارالقرآن، اعضای قرارگاه و رابطین پایگاه های مجازی پیش بینی شده است که به زودی اجرا خواهد شد.

وی به زمان برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: این دوره از مهرماه لغایت آذرماه 1399 برگزار خواهد شد که محتوای در نظر گرفته شده برای این دوره در سه سطح مقدماتی، میانی و تکمیلی تنظیم شده است.

مسیب زاده ادامه داد: محتوای مرحله مقدماتی در قالب حدود 25 جلسه کلیپ تصویری شامل سرفصل ها و مباحث کاربردی از نیمه مهرماه و به مرور در کانال کارشناسان قرآن، عترت و نماز و همچنین مدیران مراکز دارالقرآن الکریم در شبکه شاد بارگذاری خواهد شد.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: مخاطبان می توانند سوالات تکمیلی خودشان را در ساعت مشخصی از شبانه روز بصورت آنلاین از اساتید دوره بپرسند و در نهایت تکلیف عملی هر جلسه را به آی دی اعلامی ارسال کنند.

وی افزود: برای افراد، بر حسب کیفیت تکالیف عملی و نمره آزمون پایانی گواهینامه پایانی صادر و مجوز حضور در مرحله تکمیلی و پیشرفته فراهم خواهد شد.

مسیب زاده در پایان تاکید کرد: نظر به ضرورت ارتقای سطح دانش فنی، حضور همکاران محترم در دوره ضروری و مورد تاکید است و این دوره آموزشی با همکاری اداره کل قرآن، عترت و نماز و اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی طراحی و تدوین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار