مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس خبر داد :

تجلیل از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس در آموزش و پرورش ناحیه دو کرج

کرج(پانا)- به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس تجلیل از یادگاران دوران دفاع مقدس در آموزش وپرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس در آموزش و پرورش ناحیه دو کرج

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس، در ششمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، احمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو به همراه سرگرد دهسنگی فرمانده بسیج دانش آموزی با حضور در محل خدمت همکاران ایثارگر شاغل در این مدیریت، با اهداء لوح از زحمات آنها تقدیر و تشکر کردند.

این دیدار صمیمی با هدف تبریک چهلمین سال گرامیداشت ایام دفاع مقدس وتجلیل از رشادت و ایثارگری های همکاران شاغل و به همت بسیج دانش آموزی برگزار شد.

احمدی، مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو ضمن تبریک این ایام به یادماندنی به همکاران ایثارگر آنان را اسوه های صبر واستقامت و الگوی تمام نمای عشق و از خودگذشتگی خواند وگفت: معلمان و فرهنگیان از اولین روزهای این نبرد نابرابر و تحمیل شده از سوی ایادی غرب در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند و شهادت بالغ بر ۳۵هزار دانش آموز و ۵ هزار معلم دلیل محکمی بر این حضور آگاهانه و پیروی از فرمان ولی امر مسلمین در صیانت از ارزش ها و تمامیت ارضی این آب وخاک است.

وی در ادامه با بهره گیری از کلام مقام معظم رهبری که فرمودند: اجر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: نگهداری و حفظ ارزش های این دوران و تکریم از ایثارگران و پیروی از این آرمان بر همه واجب و لازم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار