کاظمی: خلاقیت‌ و ابتکارات سازمان دانش‌آموزی فارس همواره در کشور الگو بوده‌است

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، روسای سازمان دانش‌آموزی را در کشور از چهره‌های شاخص استان‌ها دانست و گفت تکریم کسانی که در زمینه پیشرفت سازمان دانش‌آموزی و کشور تلاش کرده‌اند کاری نیکو و قابل تقدیر است.

کد مطلب: ۱۱۲۵۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: خلاقیت‌ و ابتکارات سازمان دانش‌آموزی فارس همواره در کشور الگو بوده‌است

علیر‌ضا کاظمی امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان دانش‌آموزی کل کشور، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و روز شکست حصر آبادان و دلاورمردان آن دوران گفت: امیدواریم که بتوانیم رهروی این شهدا باشیم تا شرمنده نباشیم و خدمت به جمهوری اسلامی را در سرلوحه خود قرار دهیم.
او با اشاره به تلاش مسوولان سازمان دانش‌آموزی در کشور و مسوولانی که در چندماهه اخیر در سازمان‌های دانش‌آموزی تودیع شده‌اند و پست‌های جدید خدمتی را تحویل گرفته‌اند از استان فارس به نیکی یاد کرد و از تلاش‌های محسن کلاری رییس سابق سازمان دانش‌آموزی فارس قدردانی کرد.
او افزود: ابتکارات و خلاقیت‌هایی که آقای کلاری در مدت زمان مسوولیتشان در بخش‌های مختلف داشتند موجب شد تا به سازمانی متفاوت تبدیل شود و فعالیت‌های تربیتی این استان همواره در کل کشور الگو بوده است.
کاظمی در ادامه آقای اسماعیلی رییس فعلی سازمان دانش‌آموزی فارس را رهرو فعالیت‌های پیشین دانست و افزود: امیدواریم که ایشان نیز این مسیر را با موفقیت و با ابتکارات و خلاقیت‌های جدید پیش ببرند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تمام روسای این سازمان در کشور را از چهره‌های شاخص استان‌ها دانست و افزود: تمام نگاه ما در وزارت به سازمان این بوده با مطالعاتی که در بخش‌های مختلف انجام دادیم این جایگاه را ارتقا دهیم.
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس و رئیس سابق سازمان دانش‌آموزی این استان نیز در ادامه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و ادای احترام به محضر شهدای انقلاب اسلامی و دلاورمردانی که در آزادسازی محاصره آبادان خود را فدا کردند گفت: در این چند سالی که در خدمت سازمان دانش‌آموزی بوده‌ام از سازمان مرکز و همکارانم که با تمام قوا از فعالیت‌های فارس حمایت کردند تشکر می‌کنم که اگر موفقیتی بوده بعد از لطف خداوند و تلاش همه همکاران و مربیان اساتید و پیشتازان در استان، مرهون زحمات همه همکاران بوده است.
او موفقیت‌های پیشتازان و خبرنگاران پانا در عرصه‌های مختلف را افتخاری برای فارس دانست و افزود: من همچنان خود را یک پیشتاز می‌دانم و این مایه مباهات بنده است.
کلاری در ادامه از نگاه ویژه معاونان پرورشی وزارت چون آقایان دکتر کفاش و دکتر کاظمی که همواره استان فارس و مدیریت آن را باور داشتند تشکر کرد و افزود: بنده خود را همیشه پیشتاز می‌دانم و در بازدیدها به سازمان دانش‌آموزی نیز توجه می‌کنیم چون براین باورم که حمایت همه جانبه اداره کل و سازمان باعث می‌شود که سازمان به عنوان یک بازوی قدرتمند در کنار اداره کل بتواند نقش آفرینی موثری در رشد و تربیت اجتماعی فرزندان ایران داشته باشد.
رئیس سابق سازمان دانش‌آموزی فارس، تربیت اجتماعی دانش‌آموزان را اولویت اول آموزش و پرورش دانست که با شرایط کرونا باید توجه ویژه‌ای به آن شود.
کلاری در پایان با اشاره به شعار سازمان دانش‌آموزی، همفکری، همدلی و همکاری اظهار کرد: "از خداوند شاکر هستم بابت فرصتی که برای آشنایی با سازمان دانش‌آموزی به من داد و تمام فرصت‌هایی که توانستیم با دانش‌آموزان پیشتاز، دانش‌آموزان مجلس دانش‌آموزی و شورا داشتیم تا بتوانیم با همکاری و همدلی یکدیگر نقش‌آفرینی موثری در رشد و تربیت اجتماعی دانش‌آموزی داشته باشیم.
در نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان‌های دانش‌آموزی کشور که صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس و باحضور معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد از تلاش‌های کلاری رئیس سابق سازمان دانش‌آموزی فارس و ۵ استان دیگر با اهدای لوح تقدیر از سوی وزارت آموزش و پرورش تقدیر شد و در ادامه بسته تحولی این سازمان برای سال تحصیلی جدید تشریح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار