نماینده دشتی و تنگستان در مجلس:

رزم‌حسینی با مسائل حوزه صنعت، معدن و تجارت ناآشنا نیست

تهران ( پانا) - نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رزم‌حسینی با مسائل حوزه صنعت، معدن و تجارت ناآشنا نیست، گفت: وزارت صمت باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

کد مطلب: ۱۱۲۵۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
رزم‌حسینی با مسائل حوزه صنعت، معدن و تجارت ناآشنا نیست

به گزارش ایرنا «غلامحسین کرمی» با اشاره به معرفی وزیر پیشنهادی صمت از سوی رییس‌جمهوری به مجلس شورای اسلامی افزود: رزومه و سوابق اجرایی علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی را مطالعه کردم، او استاندار خراسان‌رضوی و کرمان بوده و ناآشنا با مسائل حوزه صنعت، معدن و تجارت نیست.

وی افزود: اگر وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برای پیشبرد امور وزارتخانه برنامه اجرایی و عملیاتی داشته باشد، قطعا به او رای اعتماد خواهم داد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اداره وزارت صمت به صورت سرپرست طی چند ماه گذشته اظهار داشت: وزارت صمت چند ماه است که در شرایط بلاتکلیفی قرار دارد و باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس‌جمهوری روز سه‌شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی «علیرضا رزم‌حسینی» را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

رزم حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است. او از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بود و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.

رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد. او عضو هیات مدیره چند واحد معدنی بوده و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار