تجلیل از ایثارگران، آزادگان و خانواده معظم شهدا در حوزه ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

کرمان(پانا) - همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت سازمان بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش استان کرمان، از ایثارگران، آزادگان و خانواده معظم شهدا در حوزه ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از ایثارگران، آزادگان و خانواده معظم شهدا در حوزه ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمد علیرضایی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: ما مدیون همه کسانی هستیم که در صحنه دفاع از کشور به نحوی حضور داشتند و خدمت کردند.

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب که دفاع مقدس را یکی از عقلانی ترین حرکات این ملت دانستند، گفت: در تمام صحنه های جنگ تحمیلی 8 ساله، شاهد جلوه های زیبایی از ایثار و جوانمردی که با اخلاص و ایمان گره خورده بود بودیم که یادآور صحنه های ایثارگری خاندان امام حسین (ع) در کربلا و روز عاشوراست، شهدا، جانبازان و آزادگانی که با اقتدا به امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) مردانه در میدان ایستادند و گاه به خاک افتادند و از نفس افتادند تا ما به خاک نیافتیم و امروز در هوای آزادی و استقلال وطن نفس بکشیم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: ما مدیون همه شهدا، ایثارگران و آزادگانی هستیم که سخت ترین شکنجه ها را در سلول های رژیم بعث عراق تحمل کردند، همچنین خودمان را مدیون خانواده های این سرافرازان می دانیم که اگر صبر آن ها نبود اهداف دفاع مقدس به درستی محقق نمی شد.

علیرضایی با اشاره به فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در خطاب به یادگاران دفاع مقدس و همه اقشار مردم، گفت: این سخنان چون همیشه فصل الخطاب همه ما و نصب العین است.

وی افزود: در جبهه ها چنان خلوص نیت و معرفتی موج می زد که هرگز خاطره آن از ذهن ما و نسل های بعد محو نخواهد شد و همه ما وظیفه داریم بنا به مسئولیت خود و درخواست سیدالشهدای جبهه مقاومت، شهید قاسم سلیمانی، ولایت را تنها نگذاریم و پشتیبان و حامی ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام باشیم.

برپایه این گزارش، در این جلسه طی آیینی از ایثارگران، آزادگان و خانواده معظم شهدا در حوزه ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار