با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان کرمان نواخته شد

کرمان(پانا) - زنگ ایثار، مقاومت و پیروزی با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به یاد ۳۶ هزار شهید دانش آموز در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان در مدارس سراسر استان کرمان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان کرمان نواخته شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سعید اوحدی" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این آیین ضمن ادای احترام به مقام شامخ سیدالشهدای جبهه مقاومت و یاران شهیدش به واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: بعد از این واقعه بزرگ هیچ رویدادی مانند هشت سال دفاع مقدس را نداشته ایم.

وی ادامه داد: امید است از عنایت شهدا بهره مند شویم و در مسیر خدمت به جامعه ایثارگری موفق باشیم.

اوحدی با تاکید بر این که شهدا زنده هستند و در بهشت ماوا گزیده اند، بیان کرد: گلزار شهدا قطعه ای از بهشت بر روی زمین است.

وی گفت: شهید سپهبد سلیمانی منتسب به کرمان و در دل همه مردم کشور، مدافعان و رزمندگان جبهه مقاومت و عاشقان اهل بیت جا گرفته است.

معاون رئیس جمهوری با بیان این که زنگ ایثار، مقاومت و پیروزی با تاسی به مکتب سپهبد سهید سلیمانی نواخته شد، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم از اخلاق، وفاداری به ولایت و رهبری و دلسوزی ها و تواضع حاج قاسم در مقابل خانواده شهدا و رزمندگان درس بگیریم.

وی همچنین به جایگاه خانواده شهدا نزد خداوند اشاره کرد و افزود: خداوند در حدیث قدسی فرموده است خودم جانشین شهدا بین خانواده های آنها هستم.

اوحدی افزود: به دست آوردن دل فرزندان شهدا همان رضایت خداوند است.

قرائت پیام رئیس جمهوری توسط رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله برنامه های این آیین بود.

معاون رئیس جمهوری همچنین با حضور بر مزار شهید دانش آموز محمد هشتادانی به مقام شامخ شهدای دانش آموز ادای احترام کرد.

بر پایه این گزارش: استاندار کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران استانی در دومین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس معاون رئیس جمهوری را در آیین ادای احترام به مقام شامخ شهدا و نواختن زنگ ایثار، مقاومت و پیروزی همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار