رئیس اداره حفاظت محیط زیست خبر داد:

اجرای برنامه های پاکسازی به مناسبت روز جهانی پاک سازی زمین در لالی

پانا (لالی) - به مناسبت گرامیداشت روز جهانی پاکسازی زمین برنامه ای با حضور دوستداران محیط زیست لالی و مدیر انجمن محیط زیست جنت مکان در پارک دولت شهر لالی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه های پاکسازی به مناسبت روز جهانی پاک سازی زمین در لالی

مهدی زمانپور در گفت و گو با پانا اظهارکرد : به مناسبت گرامیداشت روز جهانی پاکسازی زمین، برنامه پاکسازی با حضور دوستداران محیط زیست لالی و مدیر انجمن محیط زیست جنت مکان در پارک دولت شهر لالی برگزار شد.
او در ادامه عنوان کرد: حفظ محیط زیست، پاسخ به یکی از نیازهای امروز جامعه برای نگاهداری بیش‌تر از محیط زیست و رعایت حقوق عمومی است و تخریب محیط زیست معلول نابرابریهای اجتماعی و استفاده های غلط از طبیعت و یکی از عوامل تضییع حقوق انسانهاست.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست لالی تصریح کرد: انداختن هر زباله در دامن محیط زیست قامت یک انسان را خم می کند و امیدواریم با توجه بیشتر به این موضوع، حق استفاده از این زیبایی‌ها را به همه بدهیم تا پاسداری از محیط زیست برای همگان بصورت یک فرهنگ ایجاد شود.
او در پایان افزود: هدف از اعمال نمادین این برنامه جمع آوری زباله و پسماند نیست، بلکه با اجرای این گونه برنامه ها در تلاش هستیم که فرهنگ حفظ محیط زیست و توسعه پایدار را ترویج دهیم، که امید است با ترویج اینگونه فعالیت‌ها در حمایت از محیط زیست استان خوزستان و شهرستان لالی، گامی بلند در جهت ارتقای فرهنگ و بهبود وضعیت محیط زیست برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار