پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به دانش‌آموزان موفق در کنکور ۹۹؛

موفقیت شما خستگی و دلواپسی را از تن و جان معلمان به در کرد

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش مازندران به مناسبت افتخارآفرینی دانش آموزان مازندرانی در کنکور سراسری امسال که شامل ۳ رتبه تک رقمی است پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت شما خستگی و دلواپسی را از تن و جان معلمان به در کرد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، متن پیام علی‌رضا سعدی‌پور به شرح زیر است:

به نام خداوند جان آفرین

حکیم سخن در زبان آفرین

دستاورد بزرگ آموزش و پرورش مازندران در کنکور و کسب سه رتبه ممتاز در سه رشته علوم انسانی، ریاضی و علوم تجربی توسط سه تن از فرزندان عزیز ما موجب افتخار و سربلندی استان شد.

اینجانب کسب رتبه دوم علوم انسانی توسط علیرضا چلابیان از آمل، کسب رتبه ششم رشته ریاضی توسط کسری ملیحی از ناحیه یک ساری و همچنین کسب رتبه دهم علوم تجربی توسط محمد مهدی قلی زاده از بابل را در گام نخست به این فرزندان ساعی و اولیای آنها و سپس به همه همکاران و معلمان عزیز به ویژه همکارانم در ادارات آموزش و پرورش این سه شهرستان تبریک ویژه می گویم.

آموزش و پرورش استان استان مازندران به همت معلمان، آموزگاران و همکاران صف و ستاد همواره در بسیاری زمینه ها در رتبه های برتر درخشش داشته و امروز نیز در بخش کنکور، صاحب یکی از تاریخی ترین دستاوردها شد و کسب این رتبه در شرایط شیوع کرونا و در شرایطی که چند ماه مدارس و کلاس های حضوری تعطیل بود و آموزش در فاز مجازی دنبال می شد، افتخاری بزرگ و ماندگار است که خستگی و دلواپسی را از تن و جان همکاران و معلمان ارزشمند گرفت.

اینجانب ضمن قدردانی از حمایت خانواده ها در این شرایط خاص و تشکر ویژه از معلمان و مدیرانی که در کسب این دستاورد هر کدام به سهم خود اثرگذار بودند، آرزو دارم این فرزندان برگزیده در سایر مراحل زندگی و طی مدارج علمی موفق و پیروز باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار