کسب دو مدال ارزشمند جهانی در مسابقات کاتا مجازی توسط دانش آموز هرمزگانی

هرمزگان(پانا)- پریا ایزدیاری دانش آموز ورزشکار و قهرمان هرمزگانی به فاصله یک روز دو مدال جهانی را در مسابقات جهانی کاتا مجازی کسب کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب دو مدال ارزشمند جهانی در مسابقات کاتا مجازی توسط دانش آموز هرمزگانی

ایزد یاری به عنوان تنها نماینده از کشور ایران در اولین دوره مسابقات بین المللی کاتا سبک شوتوکان تن شین کان که میزبانی کشور هندوستان برگزار شد، توانست مقام دوم این رقابت های جهانی را از آن خود کند.

این مسابقات از ۲۹ تا ۳۰ آگوست ۲۰۲۰ با حضور ۴۴۰ شرکت کننده از کشورهای؛ ایران، هند، ژاپن، آمریکا، آفریقای جنوبی، بنگلادش، عراق، نپال و سریلانکا برگزار گردید که پریا ایزد یاری در رده کمربند مشکی زیر ۱۸ سال توانست صاحب مدال نقره شود.

گفتنی است، این ورزشکار نوجوان همچنین در اولین دوره مسابقات جهانی WKT_2020 به عنوان تنها نماینده از کشور ایران توانست مدال برنز این مسابقات را که با حضور بیش از ۱۹۶ بازیکن برتر جهان از کشور های ایران ، هند ، برزیل ، پاکستان ، بنگلادش ، عراق ، سوئد ، عمان و نپال برگزار شد، کسب نماید.

شایان ذکر است، پریا ایزدیاری در فینال این رقابت ها در یک گروه سخت و نفسگیر که کاتا رو هایی همچون سارا سیلوا و ژاناتیه ساملوچ حضور داشتند ، موفق به کسب مقام سوم در این دوره از مسابقات شد و کشور ایران با این مدال در جایگاه پنجم جهان ایستاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار