جهانگیری: آیت‌الله صانعی شیفته و مدافع اندیشه‌های راه‌گشای امام راحل(ره) بود

تهران (پانا) - معاون اول رئیس‌جمهوری با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله شیخ یوسف صانعی، گفت مجاهدت‌های عالمانه، اجتهاد‌های شجاعانه و حضور موثر در تمامی صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی، از عضویت در شورای نگهبان تا مسئولیت دادستانی کل کشور و از دوران مبارزه و پیروزی تاکنون از ویژگی‌های ممتاز این عالم وارسته بود.

کد مطلب: ۱۱۲۲۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جهانگیری: آیت‌الله صانعی شیفته و مدافع اندیشه‌های راه‌گشای امام راحل(ره) بود

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

رحلت عالم ربانی و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله شیخ یوسف صانعی رضوان الله تعالی علیه ضایعه ای بزرگ و جبران نشدنی است.

مجاهدت های عالمانه،‌ اجتهادهای شجاعانه و حضور موثر در تمامی صحنه های حساس انقلاب اسلامی، از عضویت در شورای نگهبان تا مسئولیت دادستانی کل کشور و از دوران مبارزه و پیروزی تاکنون از ویژگی های ممتاز این عالم وارسته بود.

آن مرجع فقید همیشه و همه جا شیفته و مدافع اندیشه های راه گشای امام راحل(ره) بود و نسبت به دردها و رنج های اقشار مختلف مردم حساس و به مسائل زمانه و جامعه خود آشنا بود.

ضایعه بزرگ فقدان این فقیه نواندیش را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه، شاگردان و بستگان به ویژه بیت مکرم ایشان و برادر گرامیشان آیت الله شیخ حسن صانعی و به عموم ملت ایران صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن عالم جلیل القدر رحمت و رضوان واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان ارجمند صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار