استاندار خوزستان: تمهیدات برای لازم برگزاری برای انتخاباتی سالم، شفاف و عادلانه اندیشیده شده است

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان گفت: تمهیدات برای لازم برگزاری برای انتخاباتی سالم، شفاف و عادلانه اندیشیده شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۱۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خوزستان: تمهیدات برای لازم برگزاری برای انتخاباتی سالم، شفاف و عادلانه اندیشیده شده است

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان نشست ستاد انتخابات استان شامگاه دوشنبه ۱۷ شهریورماه با حضور استاندار خوزستان، رئیس هیات نظارت استان، رئیس ستاد انتخابات استان، رئیس هیات بازرسی انتخابات استان، فرمانداران شهرستان های اهواز، کارون، باوی، و حمیدیه و روسای کمیته های مختلف ستاد انتخابات استان در محل استانداری خوزستان برگزار شد.

غلامرضا شریعتی در پایان این نشست توضیح داد: در این جلسه آخرین هماهنگی ها برای برگزاری شایسته انتخابات انجام شد. در حوزه پشتیبانی موارد مختلف مورد بررسی قرار گرفت و کمبودها شناسایی شده و هماهنگی لازم جهت تامین نیازهای پشتیبانی صورت گرفت.

استاندار خوزستان افزود: هیات بازرسی انتخابات استان آمادگی لازم برای نظارت بر روند برگزاری انتخابات دور دوم را دارد همچنین کمیته های مختلف ستاد انتخابات استان نیز تمهیدات لازم را دیده و آماده برگزاری انتخابات هستند.

شریعتی خاطرنشان کرد: همه دستگاه های استان جهت برگزاری انتخابات پای کار هستند و تمهیدات برای لازم برگزاری برای انتخاباتی سالم، شفاف و عادلانه اندیشیده شده است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی این انتخابات را برگزار نماییم و تمهیدات بهداشتی را نیز پیش بینی کرده ایم.

او ابراز امیدواری کرد: امیدواریم آنچه رای و نظر مردم است را با امانتداری و شفافیت اعمال نماییم و زمینه خدمت برای همه نمایندگان استان در طول این دوره ۴ ساله بیش از پیش فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار