در آیین افتتاحیه اولین جشنواره فرهنگی هنری علمدار؛

سردار کارگر: امیدواریم برگزاری جشنواره «علمدار» بتواند در آشنایی دانش‌آموزان با مکتب سلیمانی و ایجاد ارتباط عمیق آنان موثر باشد

کاظمی: امیدواریم برگزاری این جشنواره بتواند در آشنایی دانش‌آموزان با مکتب سلیمانی و ایجاد ارتباط عمیق آنان موثر باشد

تهران (پانا) - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد یکی از قرارگاه‌های فعال ما در بحث اردوهای راهیان نور با مشارکت آموزش و پرورش فعالیت می‌کند. از ۷ میلیون زائر فعال در اردوها بیش از ۷۰ درصد جوانان بین ۱۵ تا ۳۰ سال هستند که از جبهه‌ها بازدید می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سردار کارگر: امیدواریم برگزاری جشنواره «علمدار» بتواند در آشنایی دانش‌آموزان با مکتب سلیمانی و ایجاد ارتباط عمیق آنان موثر باشد

سردار بهمن کارگر در آیین افتتاحیه اولین جشنواره فرهنگی هنری علمدار، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار و به طور همزمان از طریق شبکه شاد و کانال معاونت پرورشی و فرهنگی پخش شد گفت: آموزش و پرورش در تمام حوزه‌ها پبش قدم بوده است در مساله جهاد و شهادت نیز همینطور. در دفاع مقدس همیشه حضور دانش‌آموزان و معلمان را داشتیم که جبهه‌ها را نورانی کرده است.

وی ادامه داد: امروز حدود ۱۵ میلیون دانش‌آموز از سراسر کشور و معلمان نیز در خط مقدم و در تعلیم و تربیت هستند هرچه در فرهنگ و ارزش‌ها نگاه می‌کنیم می‌بینیم که از معلمان نشات گرفته و حاج قاسم هم تربیت شده همین معلمان بود.

سردار کارگر افزود: ما در بنیاد که امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است این حرکت آموزش و پرورش را به فال نیک می‌گیریم امیدوارم آموزش و پرورش نیز در نشر و ترویج مکتب شهید سلیمانی نیز موفق باشد.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور اشاره کرد: یکی از قرارگاه‌های فعال ما در بحث اردوهای راهیان نور نیز با مشارکت آموزش و پرورش فعالیت می‌کند. از ۷ میلیون زائر فعال در اردوها بیش از ۷۰ درصد جوانان بین ۱۵ تا ۳۰ سال هستند که از جبهه‌ها بازدید می‌کنند.

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت: امیدواریم برگزاری این جشنواره بتواند در آشنایی دانش‌آموزان با مکتب سلیمانی و ایجاد ارتباط عمیق آنان موثر باشد.

وی افزود: این جشنواره زمینه ساز آشنایی دانش‌آموزان با سیره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم خواهد بود زیرا این شهدا الگوی تربیتی خوبی برای دانش‌آموزان هستند.

کاظمی عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم با برگزاری این جشنواره به ارتقای هویت ملی جوانان نیز کمک کنیم.

به گزارش پانا، در این مراسم که ارتباط زنده‌ای با گلزار شهدای کرمان و مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی برقرار شده بود، از پوستر و نشان این جشنواره با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، فرحناز مینایی پور مشاور امور زنان و خانواده، علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی و محمدرضا رزاقی مدیرکل شاهد و امور ایثارگران رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار