بررسی چرایی اعتیاد در نوجوانان موضوع این هفته «شکلات تلخ»

تهران (پانا) - تهیه کننده و کارگردان برنامه «شکلات تلخ» گفت در دو برنامه پیش رو چرایی اعتیاد در نوجوانان و دلایل افزایش گرایش مواد در دختران را در گفت‌وگو با محققین و کارشناسان این حوزه بررسی می‌کنیم و در گفت‌وگو با روانشناسان موضوع فوق را تحلیل و برای ساماندهی آسیب راهکار خواهیم داشت.

کد مطلب: ۱۱۲۱۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بررسی چرایی اعتیاد در نوجوانان موضوع این هفته «شکلات تلخ»

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، مجتبی احمدی پیرامون موضوع این هفته برنامه «شکلات تلخ» گفت: بعد از بیست و چند برنامه که بار آسیب‌های اجتماعی اطراف زندگی کودکان و نوجوانان در کنار خانواده‌ها با مخاطبان شبکه پنج سیما در قاب شکلات تلخ همراه بودیم به قصه چالش‌های مواد مخدر در یک خانواده رسیدیم و این وقتی جدی‌تر شد که کار اعتیاد به کودکان و نوجوانان رسید، دختری که معتاد به دنیا آمد، پسر بچه ایی که خریدار مواد پدرش بود و حالا قصه شروین که مادرش برای لجبازی با پدر، پسرش را معتاد می‌کند.

وی در همین راستا ادامه داد: برنامه شکلات تلخ با هدف ساماندهی کودکان کار و پرداختن به موضوعات و مشکلات این گروه آسیب پذیر کلید خورد، اما در ادامه عوامل موثر بر کشانده شدن کودکان به خیابان را بررسی کردیم و اینکه همیشه عامل فاصله گرفتن بچه‌ها از خانه نیست، اعتیاد والدین موضوع جدی و حساسی است که زندگی و آینده نوجوانان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این تهیه کننده تلویزیون پیرامون بخش‌های این قسمت از برنامه شکلات تلخ بیان کرد: در دو برنامه پیش رو چرایی اعتیاد در نوجوانان و دلایل افزایش گرایش مواد در دختران را در گفت‌وگو با محققین و کارشناسان این حوزه بررسی می‌کنیم و در گفت‌وگو با روانشناسان موضوع فوق را تحلیل و برای ساماندهی آسیب راهکار خواهیم داشت.

احمدی اضافه کرد: روایت ما در این برنامه مستند گونه با بررسی زندگی کودکان کار، دختران فراری، خانواده‌های آسیب دیده، مهاجرت، طلاق، اعتیاد کلید خورد و با توجه به محدودیت در اشاره مستقیم به قصه زندگی افراد، گروه نگارش داستان آن‌ها را باز نویسی و در نهایت به تولید و روایت توام می‌رسیم.

تهیه کننده و کارگردان برنامه شکلات تلخ خاطرنشان کرد: در برنامه روز سه شنبه داستان مستندی از زبان شروین را خواهیم شنید که این روز‌ها حالش خوب است.

گفتنی است برنامه «شکلات تلخ» شنبه و سه شنبه حوالی ۱۳/۳۰ و روز‌های یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار بامدادی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار