20 شهریور؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تابستانی شاد

دانش آموزان سیستان و بلوچستانی از جشنواره تابستانی شاد استقبال کردند

زاهدان (پانا) - معاون سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان از تغییر آخرین مهلت ارسال آثار دانش آموزان به جشنواره تابستانی شاد خبر داد و گفت علاقمندان فقط تا 20 شهریور ماه فرصت دارند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
20 شهریور؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره تابستانی شاد

نسرین حاجی علی بیگی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: جشنواره مهارتهای اجتماعی تابستان شاد در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان و تقویت نهضت تولید محتوا در بدنه تشکیلات سازمان دانش آموزی ویژه دانش آموزان و مربیان پیشتاز همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان در بستر فضای مجازی و کانال سازمان دانش آموزی برگزار شد.
وی با توجه به پایان فصل تابستان و آغاز فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس، آثار باقیمانده برای شرکت در جشنواره تابستانی شاد باید حداکثر تا روز پنجشنبه 20 شهریور ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و آثار ارسالی پس از این تاریخ امکان حضور در جشنواره را نخواهند داشت.
معاون فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه زمان برگزاری مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: اختتامیه این جشنواره به صورت زنده از شبکه شاد و کانال ساپ پخش خواهد شد.

حاجی علی بیگی به استقبال دانش آموزان سیستان و بلوچستانی از این جشنواره اشاره کرد و گفت: از ابتدای شروع فراخوان جشنواره تاکنون آثار زیادی به سازمان دانش آموزی استان ارسال شده است که از این میان 550 اثر قابلیت ارسال به جشنواره را داشته اند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود 100 اثر در کانال سازمان دانش آموزی در شبکه شاد بارگزاری شده است، به محورهای مختلف این جشنواره اشاره کرد و گفت: بخش معرفتی، مجری گری، خبرنگاری، مهارت های تشکیلاتی مانند امداد و نجات، مخابره، چوب و گره، شاداب سازی، دانش تشکیلاتی، زندگی در طبیعت و مهارت‌های اجتماعی از جمله محورهای جشنواره تابستانی شاد بود.

معاون فعالیت های دانش آموزی سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از استقبال بی نظیر دانش آموزان استان از این جشنواره خاطر نشان کرد: در میان آثار ارسالی از سوی دانش آموزان استان بیشترین تعداد به بخش معرفتی با بیش از 130 اثر اختصاص دارد. بعد از آن نیز زندگی در طبیعت با 94 اثر و شاداب سازی با 89 اثر از دیگر بخش های مورد توجه دانش آموزان سیستان و بلوچستانی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار