شمار مصدومان زلزله‌ ۵.۱ ریشتری گلستان به ۳۴ نفر رسید

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان اورژانس کشور تعداد کل مصدومان زلزله‌ ۵.۱ ریشتری شهرستان رامیان واقع در شرق استان گلستان را ۳۴ نفر اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
شمار مصدومان زلزله‌ ۵.۱ ریشتری گلستان به ۳۴ نفر رسید

به گزارش اورژانس کشور، مجتبی خالدی با اعلام آخرین اطلاعات دریافتی از مصدومان زلزله استان گلستان این مطلب اظهار کرد: تعداد کل مصدومان این زمین لرزه ۳۴ نفر ثبت و گزارش شده که از این تعداد برای ۱۷ نفر درمان سرپایی در محل انجام شده که ۱۴ مورد آن از سوی اورژانس ۱۱۵ و سه مورد نیز توسط امدادگران هلال احمر انجام شد.

وی توضیح داد: در حاشیه امدادرسانی به زلزله زدگان رامیان استان گلستان ۱۷ مورد اعزام مصدوم و مجروح به بیمارستان انجام شد که هشت مورد انتقال از سوی اورژانس ۱۱۵ ویک مورد انتقال نیز توسط هلال احمر انجام شد و هشت مصدوم دیگر نیز با وسیله شخصی به مراکز درمانی و بیمارستانی مراجعه کردند که اکنون فقط یک مورد بستری در بیمارستان مطهری گنبد انجام شده است.

این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین در سه کیلومتری «رامیان»، ۹ کیلومتری «آزادشهر» و ۱۰ کیلومتری «خان ببین» رخ داد و نزدیک ترین مراکز استان به محل وقوع این زلزله نیز ۶۱ کیلومتری گرگان و ۱۸۹ کیلومتری ساری گزارش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار