وزیر جهاد کشاورزی در مراسم بازگشائی مدارس :

انعقادتفاهم نامه بین وزارت جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش پیرامون توسعه هنرستان‌های کشاورزی

کهریزک(پانا)- ​​​​​​​آئین بازگشائی مدارس شهرستانهای استان تهران با حضور وزیر کشاورزی و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مدرسه کشاورزی شهید رجائی کهریزک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
انعقادتفاهم نامه بین وزارت جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش پیرامون توسعه هنرستان‌های کشاورزی

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران، در این مراسم کاظم خاوازی با تبریک سال تحصیلی جدید به فرهنگیان و دانش آموزان اظهار کرد: برای هنرستان‌های کشاورزی طرح بسیار خوبی را آماده کردیم که انشاالله تقدیم شورای عالی عشایر و روستا می‌کنیم و تصمیمات بسیار خوبی برای هنرستان‌ها در این طرح گرفته شده است.

وزیر کشاورزی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی که امنیت غذایی کشور با آن گره خورده است، گفت: آنچه مهم است آینده نیروی انسانی در بخش کشاورزی است. کشاورزان آینده همین دانش‌آموزانی هستند که امروز در این هنرستان و هنرستان‌های دیگر کشور حضور دارند و درس می‌خوانند.

خاوازی در ادامه سخنرانی خود در مراسم بازگشائی مدارس با بیان این موضوع که وزارت جهاد کشاورزی پشتیبان بخش کشاورزی در آموزش و پرورش است تصریح کرد: تفاهم‌نامه ای در حال آماده شدن است که با وزارت آموزش و پرورش منعقد خواهد شد و امیدواریم کمک کند تا هنرستان‌های آموزش و پرورش شکوفا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار