برگزاری جلسه ی شورای معاونین توسط مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲

تهران (پانا) -میرشفیعی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ در جلسه شورای معاونین که امروز صبح برگزار شد، عنوان کرد: در سال تحصیلی جدید، هر دانش آموز یک سفیر سلامت است.

کد مطلب: ۱۱۲۰۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ی شورای معاونین توسط مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، صبح امروز میرشفیعی در نشست شورای معاونین ضمن تشریح برنامه های ابلاغی از سوی مقام عالی وزارت در اجلاس مدیران آموزش و پرورش، به بیان نکاتی پیرامون بازگشایی مدارس پرداخت.

وی ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای کلیه دانش آموزان و همکاران، آغاز سال تحصیلی را نقطه عطفی در مسیر سازندگی و پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد: در آغاز سال تحصیلی با تلاش همکاران و همراهی اولیاء میتوان برگی زرین به سابقه درخشان دستگاه تعلیم و تربیت افزود.

میرشفیعی در خصوص نحوه بازگشایی مدارس افزود: طبق فرمایش وزیر محترم آموزش و پرورش، حضور کلیه معلمان و کادر اجرایی مدرسه از روز شنبه 15 شهریورماه الزامی و به صورت تمام وقت است و بنا به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، دانش آموزان به صورت حضوری در گروه های کوچکتر در مدارس حضور خواهند یافت.

مدیر آموزش و پرورش تصریح کرد: باید به دانش اموزان خود مراقبتی و خود محافظتی در برابر آسیب ها به خصوص کرونا را بیاموزیم به گونه ای که هر دانش آموز یک سفیر سلامت باشد.

در ادامه نشست اعضای شورای معاونین با بحث و تبادل نظر پیرامون بازگشایی مدارس و برنامه های ابلاغی مواردی را مطرح نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار