لزوم کشف استعداد دانش آموزان برای رشد و پیشرفت کشور

شیراز(پانا)-به گفته معاون جوانان و امور فرهنگی اداره ورزش و جوانان باید از ظرفیت هایی که در ارتباط با رشد جوانان موجود است استفاده شود تا دانش‌آموزان نخبه و توانمند به جامعه شناسانده شوند.

کد مطلب: ۱۱۲۰۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم کشف استعداد دانش آموزان برای رشد و پیشرفت کشور

لیلا نورافشان امروز در جمع اعضا و مربیان تشکل پیشتاز ناحیه یک شیراز با تاکید بر گام دوم انقلاب از مسول سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک شیراز خواست تا با تشکیل کارگروهی تخصصی در این باب، دانش‌آموزان فعالیت خود را آغاز کنند.
او افزود: تلاش می‌کنیم که در اداره ورزش و جوانان فارس فضایی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم تا در روز های پنجشنبه که آموزش مدارس متوقف است آنها در این مکان به بررسی، تحلیل و نقطه نظر ها در این باره بپردازند.
نورافشان ادامه داد: امروزه در سطح کشور سمن‌های دانش‌آموزی با موضوعات تخصصی ثبت می‌شوند که این سمن‌های جوان ابزار کار اداره ورزش و جوانان هستند.
دبیرمجمع دختران ناحیه یک شیراز نیز با اشاره به لزوم اهمیت توجه به استعدادهای دانش‌آموزان گفت: نیروی جوان باعث رشد و پیشرفت جامعه می‌شود که باید نهایت تلاش برای دیده شدن و کشف استعدادها را داشته باشیم.
مبینا گودرزی ادامه داد: ما به عنوان دانش‌آموزان و نسل جوان این کشور باید بتوانیم نقطه‌ای برای بهره‌مندی از خلاقیت‌های فکری و مهارتی همه دانش‌آموزان باشیم تا بتوانیم در تصمیم‌گیری‌ها با مسولان مشارکت کنیم.

در این جلسه مصوب شد تا هرماه یک جلسه برای برنامه ریزی و انجام فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک برگزار شود.

خبرنگار: ریحانه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار