اسامی نفرات برتر هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی اعلام شد

تهران (پانا) - اداره کل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اسامی نفرات برتر هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اسامی نفرات برتر هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، جشنواره تجارب برتر تربیتی که یکی از برنامه‌های مصوب اداره کل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی است، بستر مناسبی برای دستیابی به اندوخته‌های تجربی مستند معاونان و مربیان پرورشی و فرهنگی و با هدف ترغیب و تشویق آنان برای حضور در عرصه‌های پژوهشی - تربیتی جهت ارتقای کیفیت خدمات تربیتی است.

تجارب برتر تربیتی، تدابیر، روشها و تعاملاتی است که از سوی معاونان و مربیان پرورشی و فرهنگی جهت ایجاد و یا تغییر و اصلاح، ضمن فرایند یاددهی- یادگیری در متربیان به کار گرفته شده است. این تجارب دارای اطلاعاتی درباره‌ی نوع و هدف تجربه مذکورو نتایج و پیشنهادهایی در جهت اجرای آن است.

بهمین منظور شیوه نامه اجرایی طرح جشنواره تجارب برتر تربیتی برای اجرا در استانها و دبیرخانه اجرایی آن در استان اردبیل ابلاغ شد و 4950 شرکت کننده در این جشنواره شرکت کردند که تعداد 172 اثر برای داوری به استان اردبیل ارسال و از بین آنها 30 اثر منتخب شد و 15 اثر به عنوان برترین ها معین شد که لیست اسامی برندگان به شرح جدول ذیل است.

اسامی نفرات اول تا سوم جشنواره تجارب برتر تربیتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار