جنگ غول‌های اروپایی برای خرید ستاره جدید فوتبال فرانسه جدی شد

تهران (پانا) سه باشگاه بزرگ فوتبال اروپا نام هافبک تیم المپیک لیون را در لییست خرید تابستانی خود قرار داده‌اند اما باشگاه فرانسوی قیمت این بازیکن را بسیار نجومی کرده است.

کد مطلب: ۱۱۱۹۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
جنگ غول‌های اروپایی برای خرید ستاره جدید فوتبال فرانسه جدی شد

به گزارش express ، حسام عوار هافبک المپیک لیون دوست دارد برای ادامه فوتبالش به لیگ برتر انگلیس برود اما مدیران باشگاه لیون مبلغ 53 میلیون پوند را برای فروش او قرار داده‌اند که در دو فصل گذشته از مهره‌های تاثیرگذار تیمش بوده است.

وی برای دیدارهای ماه آینده میلادی تیم ملی فوتبال فرانسه مقابل سوئد و کرواسی توسط دیدیه دشان به تیم ملی دعوت شد اما پس از مثبت اعلام شدن تست کرونا ویروس، این اردو را از دست داد. دعوت او به تیم ملی پس از این صورت گرفت که در 41 بازی که برای لیون انجام داد توانست 9 گل به ثمر برساند و 10 پاس گل بدهد.

گفته شده است که آرسنال علاقه زیادی به این بازیکن فرانسوی دارد که می‌تواند در پست هافبک تهاجمی و هافبک چپ بازی کند. در همین ارتباط جونینیو مدیر ورزشی لیون اعتراف کرد که این انتظار می‌رود که ستاره‌هایی دیگر مانند ممفیس دپای و موسی دمبله هم در رادار تیم‌‎های مطرح اروپا هستند و انتظار جدایی آنها در تابستان می‌رود.

علاوه بر آرسنال، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی هم برای جذب حسا عوار ابراز تمایل کرده است. او پس از تساوی 2 بر 2 منچسترسیتی مقابل المپیک لیون در لیگ قهرمانان اروپا، این بازیکن را "باورنکردنی" خطاب کرده بود.

در همین حال، یوونتوس تیم دیگری است که بدنبال خرید این ستاره فرانسوی است. آندره پیرلو برای ایجاد خط هافبکی قدرتمند نام حسام عوار را به مدیران یوونتوس داده و امیدوار است با حضور او و مک کنی، خط هافبک بانوی پیر قدرتمند شود.

البته فابریزیو رومانو کارشناس ایتالیایی اعتقاد دارد که حسام عوار قطعا به انگلیس خواهد رفت، اما مشکل اینجاست که کسی تا به الان پیشنهاد 60 میلیون یورویی برای خرید او ارائه نکرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار