عملیات ۴۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان مهر آغاز شد

شیراز (پانا) -در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت، امروز با حضور عنایت الله رحیمی استاندار فارس و جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی استانی و محلی، بهره‌برداری و عملیات اجرایی بیش از ۴۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان مُهر آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
عملیات ۴۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان مهر آغاز شد

به گزارش استانداری فارس، استاندار فارس، در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت در بدو ورود به بخش اسیر شهرستان مُهر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد استقبال فرماندار و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفت.
عنایت اله رحیمی قبل از آغاز برنامه‌های سفر یک روزه خود به شهرستان مهر با حضور در گلزار شهدای بخش اسیر با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شهدای این شهر ادای احترام کرد.

او در سفر امروز به مُهر علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت از برخی طرح های مهم این شهرستان نیز بازدید کرد.

فرماندارمُهر با تشریح جزئیات سفر یک روزه استاندار و جمعی از مسئولان اجرایی استان فارس به این شهرستان، گفت: در این سفر یک روزه علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی از برخی طرح های عمرانی و اقتصادی در حوزه گازرسانی، برق و انرژی، راه، آب و بهداشت، صنعت و کشاورزی همچنین چند طرح مهم در بخش های مختلف مورد بازدید استاندار فارس قرار گرفت.

سید محمد موسوی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: در هفته دولت امسال بیش از ۴۰ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش‌های مختلف در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد که تعدادی از این طرح‌ها به نمایندگی از سایر پروژه‌ها با حضور استاندار فارس افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

او میزان اعتبار هزینه شده و یا پیش‌بینی شده برای این تعداد طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان مهر را رقمی افزون بر ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

او برخی از طرح‌های قابل افتتاح و یا کلنگ زنی در برنامه سفر امروز استاندار فارس به شهرستان مهر را شامل بهره‌برداری از بزرگترین کارخانه تولید لوازم خانگی جنوب کشور، افتتاح واحد مرغداری ۳۰ هزار قطعه ای، مرکز جامع سلامت مهر و بهره برداری از ۲۱ کیلومتر خط انتقال برق به منطقه دارالمیزان عنوان کرد.

موسوی گفت: عملیات اجرایی پروژه کمربند سبز حد فاصل شهر مهر تا پالایشگاه پارسیان (با مشارکت منابع طبیعی و پالایشگاه پارسیان) و همچنین فاز جدید طرح‌های تغذیه مصنوعی رودخانه شور مهران نیز با حضور استاندار فارس آغاز خواهد شد.

فرماندار مهر گفت: استاندار فارس همچنین از برخی طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی شهرستان از جمله فازهای تکمیلی کارخانه تولید فرآورده‌های خرما (بُنتو) نیز بازدید خواهد کرد و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این طرح ها قرار می‌گیرد.

او بیان کرد: در برنامه سفر یک روز استاندار فارس به شهرستان مُهر و با رعایت اصول بهداشتی برخی دیدارهای مردمی به‌ویژه کارآفرینان و فعالان اقتصادی شهرستان نیز پیش‌بینی شده است.

شهرستان مُهر از مناطق جنوبی استان فارس و در فاصله حدود ۳۲۰ کیلومتری شیراز واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار