رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان خبر داد:

پلمب 2 تالار پذیرایی به علت بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی

زنجان (پانا) - فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه دو تالار پذیرایی در زنجان به دلیل برگزاری مراسم، پلمب شده است، عنوان کرد علیه پنج خانواده که اقدام به برگزاری عروسی و دورهمی کرده‌اند نیز اعلام جرم شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۸۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
پلمب 2 تالار پذیرایی به علت بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی

رضا عسگری اظهار کرد: امسال در شهر زنجان پذیرای مسافران و گردشگران مذهبی نخواهیم بود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در ایام تاسوعا و عاشورا اغلب مردم سفرهای تفریحی ندارند و بیشتر سفرها مذهبی و زیارتی است، اضافه کرد: با توجه به اینکه حرم‌ها تعطیل بوده و شهرهای مذهبی چون زنجان پذیرای مسافر نیستند، انتظار می‌رود مردم از سفر خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسمات مذهبی و عزاداری‌ها در سال‌جاری مانند سال گذشته برگزار نخواهد شد، ادامه داد: تمهیدات پیش‌بینی شده و با اطلاع‌رسانی از مردم درخواست کرده‌ایم برنامه سفر خود را به زنجان کنسل کنند.

عسگری همچنین از پیگیری‌ها نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام بازدید میدانی از هیأت‌های عزاداری خبر داد و گفت: هیأت‌ها شرایط خوب و قابل قبولی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه برخی ایرادات موجود به هیأت‌ها گوشزد شده است، افزود: اصلاحات به هیأت‌ها اعلام شده تا با رعایت آنها عزاداری ایمن برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه دو تالار نیز به دلیل برگزاری مراسم پلمب شده است، افزود: علیه پنج خانواده که اقدام به برگزاری جشن و دورهمی کرده‌اند نیز اعلام جرم شده است.

عسگری در ادامه به ارائه اخطار به سایر واحدهای متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده‌اند اشاره کرد و گفت: نظارت و بازرسی در این زمینه با جدیت ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار