عزاداری محرم با شوری متفاوت‌تر در فضای مجازی دنبال می‌شود

گلستان(پانا)-مسئول ستاد محرم شهرستان گرگان با اشاره به شیوع کرونا و محدودیت در برگزاری مراسم عزاداری محرم، عنوان کرد امسال عزاداری محرم را با شوری متفاوت‌تر و جالب‌تر از سال‌های گذشته در بستر فضای مجازی خواهیم داشت.

کد مطلب: ۱۱۱۷۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
عزاداری محرم با شوری متفاوت‌تر در فضای مجازی دنبال می‌شود

به گزارش ایسنا، عباس علیخانی اظهار کرد: هیات‌های مذهبی، بزرگترین تشکل اجتماعی کشور است که طی این سالها خوب درخشیده است. تشکل‌های دینی، تنها فعالیت دینی نمی‌کنند، بلکه فعالیت اجتماعی نیز دارند. هیات‌های مذهبی گرگان سال گذشته در زمان سیل آق‌قلا بسیار عالی وارد عمل شدند.

نایب رئیس هیات‌های مذهبی گرگان افزود: بعد از شیوع ویروس کرونا نیز هیات‌های مذهبی وارد عمل شدند و در کمک مؤمنانه مشارکت داشتند. نقطه اوج این کار در جشن غدیر بود که بیش از ۵۴ هزار پرس غذای گرم با مشارکت ۵۴ هیئت مذهبی توزیع شد.

وی تصریح کرد: ۱۰ روز پیش از آغاز محرم اولین جلسه شورای هیات‌های مذهبی در امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار و در این جلسه پروتکل‌های بهداشتی مراسم عزاداری محرم توضیح داده شد.

علیخانی خاطرنشان کرد: در محرم امسال به‌منظور سلامت مردم، مراسم زنجیرزنی، علم‌گردانی، طوق گردان و... برگزار نمی‌شود.

مسئول ستاد محرم شهرستان گرگان بیان کرد: ما هر شب بعد از مراسم با هیات‌های مذهبی در ارتباط هستیم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را رصد می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار