با حضور مدیر کل آموزش و پرورش زنجان صورت گرفت:

برگزاری جلسه روسای مناطق و نواحی 14گانه استان در بستر شبکه شاد

زنجان (پانا) - جلسه روسای مناطق و نواحی چهارده گانه استان زنجان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و روسای مناطق و نواحی زنجان در بستر شبکه شاد(شبکه آموزش دانش آموزی) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه روسای مناطق و نواحی 14گانه استان در بستر شبکه شاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه مجازی ضمن قدردانی از زحمات روسای مناطق، گفت: ضرورت دارد به منظور هماهنگی بیشتر، آگاهی از وضعیت و اطلاع رسانی سریع موضوعات، ارتباط پایدار در بستر شبکه شاد داشته باشیم.

وی با بیان این که در شبکه شاد بستر لازم برای برقراری ارتباط سریع بین مسئولین و مدیران در سطح مدارس وجود دارد، خاطر نشان کرد: مدیران مناطق و نواحی با برنامه ریزی منظم و در زمان مشخص ارتباط مستمر با مدیران مدارس داشته و از این ظرفیت حداکثر بهره را ببرند.

رفیعی با اشاره به برگزاری کنکور، اظهار کرد: آموزش و پرورش متولی اصلی برگزاری کنکور در چهار شهرستان است که باید روسای این مناطق با همکاری مسئولین و با استفاده از ظرفیت شهرستان نسبت به رعایت تمامی ملاحظات بهداشتی و ایمنی در این زمینه اهتمام کنند.

وی در پایان با اشاره به پیشرو بودن محرم و تسلیت این ایام، تصریح کرد: استان ما به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی معروف است، که ضمن رعایت تمام موارد قانونی و بهداشتی همکاری لازم با هیئت های مذهبی در برگزاری مراسم های سوگواری ماه محرم در حیاط و فضاهای رو باز مدارس داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار