به منظور بررسی میزان آمادگی برای شروع سال تحصیلی جدید و رفع موانع و مشکلات احتمالی؛

مانور بازگشایی مدارس در استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - مانور بازگشایی مدارس در استان زنجان به منظور بررسی میزان آمادگی برای شروع سال تحصیلی جدید و رفع موانع و مشکلات احتمالی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مانور بازگشایی مدارس در استان زنجان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، مانور بازگشایی مدارس در سراسر استان برگزار شد و مسئولین و عوامل اجرایی مدرسه با حضور خود طرح ها و برنامه های خود را به اجرا گذاشتند.

هدف از برگزاری مانور بازگشایی، ایجاد شور و نشاط، تقویت نقاط قوت و رفع نواقص و کمبود های احتمالی در مدارس و آمادگی برای شروع سال تحصیلی جدید می باشد.

شایان ذکر است در این روز ناظرین اعزامی اداره کل آموزش وپرورش استان از مدارس مناطق و نواحی 14گانه استان بازدید و فعالیتها و اقدامات انجام گرفته در خصوص مانور بازگشایی را رصد نمودند.

فرایند ثبت‌نام دانش آموزان، امتحانات شهریورماه و اعلام نتایج هدایت تحصیلی، تأمین و توزیع کتب درسی، سازمان‌دهی معلمان و صدور ابلاغ، برنامه ریزی جهت تولید محتوای آموزشی و بسته‌های یادگیری ویژه مناطق خاص، تأمین مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی و آمادگی مدرسه برای پذیرش دانش‌آموز، از جمله محورهای برگزاری این مانور در سطح استان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار