مدیر آموزش و پرورش نیشابوردر جمع خبرنگاران پانا:

مشکلات شبکه شاد تا آغاز سال تحصیلی برطرف‌ می شود

نیشابور (پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابوردر نشت خبری با دانش آموزان خبرنگار پانای این شهرستان در محل دفتر مدیریت از برطرف شدن عمده مشکلات شبکه شاد تا آغاز سال تحصیلی پیش رو خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات شبکه شاد تا آغاز سال تحصیلی برطرف‌ می شود

علیرضا کلیدری گفت: تمرکز وزارت آموزش و پرورش و دستگاه های دولتی بر استفاده از شبکه شاد است و برای این امر دلایل محکمی از قبیل مورد تأیید نبودن نرم افزارهای خارجی به همراه دارد و در نهایت شبکه شاد، محور آموزش ها به شمار می رود.

این مقام مسئول به برنامه های وزارتخانه و آموزش و پروش برای بهتر شدن تدریس مجازی اشاره کرد و گفت: برای دانش آموزانی که دسترسی به گوشی و اینترنت همراه ندارند، درسنامه ای تهیه شده است که در زمان مناسب در اختیار آنها قرار می گیرد.

مدیر آموزش پرورش در ادامه در خصوص معلمان حق التدریس گفت: طبق مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی معلمان حق التدریس باید یک دوره یک ساله را طی کنند و بعد تغییر وضعیت صورت گرفته و استخدام آموزش و پرورش شوند.

این مقام مسئول اظهار کرد: ما برای سلامتی دانش آموزان برنامه هایی داریم که این برنامه با توجه به وضعیت کرونا انجام خواهد شد.

کلیدری ادامه داد: درصورت قرمز بودن شهر، مدارس تعطیل و آموزش مجازی می‌شود و در صورت زرد بودن وضعیت مدارس زوج و فرد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار