عظمتی: برای هنرستان‌ها محتوای الکترونیک تولید می‌کنیم

تهران (پانا) _ رئیس دانشگاه شهید رجایی از تولید محتوای الکترونیک ویژه هنرستان‌ها با همکاری بسیج دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
عظمتی: برای هنرستان‌ها محتوای الکترونیک تولید می‌کنیم

حمیدرضا عظمتی رئیس دانشگاه تربیت دبیر فنی شهید رجایی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به تلاش‌های صورت پذیرفته در این دانشگاه در بخش آموزش‌های آنلاین طی دوران تعطیلی کلاس‌های حضوری اظهار کرد: «طی فروردین ماه امسال بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی برای همکاری در بخش تولید محتوای الکترونیکی اعلام آمادگی کردند. قرار شد این کار با استفاده از ظرفیت علمی اساتید و دانشجویان بسیجی و همکاری مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه انجام شود و خروجی کار به صورت انواع فایل‌های تصویری، مولتی مدیا، فایل صوتی و ... در اختیار هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش سراسر کشور قرار گیرد.»

وی درباره مراحل این پروژه گفت: «فعلا در فاز اول تولید ۱۲۰۰ محتوای الکترونیکی برای هنرستان‌های کشور در برنامه مرکز آموزش‌های الکترونیکی و آزاد قرار گرفته که طی روزهای اخیر آغاز شده است. باتوجه به وضعیت فعلی کشور از نظر شیوع کرونا و احتمال تداوم تعطیلی مراکز آموزشی و دانشگاهی، استفاده از شیوه‌های آنلاین در ارائه دروس مناسب‌ترین روش به نظر می‌رسد و تولید این حجم از محتوا می‌تواند کمک بزرگی به هنرجویان و دبیران هنرستان‌ها در رشته‌های مختلف باشد.»

رئیس دانشگاه شهید رجایی ادامه داد: «بعد از اعلام آمادگی اساتید و دانشجویان بسیجی دانشگاه شهید رجایی در زمینه تولید محتوای آنلاین، ما آمادگی داریم تا نیازهای هنرستان‌های سراسر کشور را در این بخش به صورت سفارش دریافت و تولید کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار