رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

برنامه‌ریزی، مطالبه گری قانونمند و ارائه راهکارهای مناسب از اصلی ترین وظایف شورا و مجلس دانش آموزی است

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان اعلام کرد برنامه‌ریزی، مطالبه گری قانونمند و ارائه راهکارهای مناسب جز اصلی ترین وظایف شورا و مجلس دانش آموزی است.

کد مطلب: ۱۱۱۶۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی، مطالبه گری قانونمند و ارائه راهکارهای مناسب از اصلی ترین وظایف شورا و مجلس دانش آموزی است

اسماعیل خرامیده در دیداری که صبح امروز با رئیس شورای دانش آموزی استان و یکی از نمایندگان مجلس دانش آموزی داشت، بیان کرد: برنامه ریزی، مطالبه گری قانونمند و ارائه راهکارهای مناسب جزو اصلی ترین وظایف شورا و مجلس دانش آموزی است.

وی در این دیدار ضمن تبریک سالروز ورود مردان قبیله غیرت به سرزمین عزیزمان و گرامیداشت خاطرات آزادگان سرافراز و همچنین تبریک به دانش آموز محمد جواد درشتی رئیس شورای دانش آموزی و نماینده مجلس پسران اظهار امیدواری کرد: ضمن شناسایی ظرفیت ها و ویژگی های موجود شورا و مجلس دانش آموزی می‌توان گامی موثر در استفاده از این ظرفیت برداشت.

وی در ادامه افزود: مطالبه‌گری هوشمند و در چارچوب قانون همراه با ارائه نقطه نظرات کاربردی و پیشنهادات عملی می تواند بسیاری از چالش ها و مشکلات مدارس را رفع کند.

رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان گفت: در شرایط کنونی و در آستانه بازگشایی مدارس همه موظفیم در جهت رفع مشکلات بهداشتی و آموزشی کمک کنیم و نقش پیشتازان بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که پیشتازان از بین دانش آموزان مستعد و توانمند و خوش‌فکر مدارس انتخاب می شوند، در همراهی با اولیای مدرسه، اظهار نظر در برنامه های آموزشی و کمک در کنترل بیماری بسیار موثر خواهند بود.

محمدجواد درشتی رئیس شورای دانش آموزی پسران استان و یکی از اعضای نماینده مجلس دانش آموزی هم در این دیدار با بیان اینکه انتخابات دهمین دوره مجلس به نحوه بسیار شایسته برگزار شد از برگزارکنندگان قدردانی و تشکر کرد و خواستار برگزاری جلسات منظم برای اعضای شورای دانش آموزی و نمایندگان مجلس شد.

لیلا یگانه، کارشناس تشکیلات دانش آموزی و رابط مجلس دانش آموزی نیز در این نشست به بیان برخی از قوانین وظایف و اختیارات مجلس دانش آموزی و شورا پرداخت.

گفتنی است، انتخابات مجلس دانش آموزی و شورای دانش آموزی استان امسال برای اولین بار به صورت الکترونیکی با شور و نشاط فراوانی برگزار شد و در پایان چهار نفر از استان هرمزگان دو نفر پسر و دو نفر دختر به عنوان نماینده دانش آموزان به مجلس دانش آموزی راه یافتند و هفت نفر پسر و هفت نفر دختر نیز به عنوان شورای دانش آموزی استان حائز آرا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار