مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارسیان گفت:

رقابت علمی هزار و 99 داوطلب در آوردگاه کنکور 99

اجرای قواعد سخت گیرانه بهداشتی برای داوطلبین کنکور سراسری در نظر گرفته شده است

هرمزگان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارسیان از رقابت علمی یک هزار و 99 داوطلب کنکور سراسری با رعایت قواعد سخت گیرانه بهداشتی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۱۵۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
رقابت علمی هزار و 99 داوطلب در آوردگاه کنکور 99

مسعود مهرانی با اعلام این که آزمون کنکور سراسری امسال با شرایط ویژه ای برگزار می شود، عنوان کرد: به منظور کاهش تراکم با توجه به شرایط شیوع کرونا، آزمون‌ها فقط در وقت صبح و 4 روز متوالی برگزار می شود.

وی با بیان این که برای برگزاری کنکور سراسری تمامی پروتکل‌های ابلاغ شده بهداشتی که شامل پیش، حین و بعد از آزمون است به طور دقیق اجرا خواهد شد، بیان کرد: با توجه به نگرانی و حساسیت هایی که امسال بر اساس شیوع بیماری کرونا وجود دارد با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان و همراهی همه دستگاه های ذی ربط شهرستان، قواعد سخت گیرانه بهداشتی را برای همه داوطلبین اعمال خواهیم کرد.

مهرانی با اشاره به تعداد کل داوطلبان شرکت کننده در آزمون کنکور سراسری، گفت: تعداد یک هزار و 99 داوطلب در 5 گروه آزمایشی در این شهرستان آماده رقابت در بزرگترین آزمون علمی کشور هستند، که از این تعداد 755 داوطلب زن و 344 داوطلب مرد شرکت داشته که بیش از 68 درصد شرکت کنندگان در این آزمون خانم هستند.

وی در ادامه به اطلاعات آماری هر یک از گروه های آزمایشی پرداخت و اظهار کرد: اولین گروه داوطلبان در گروه آزمایشی هنر که صبح روز چهارشنبه 29 مرداد ماه جاری در سالن ورزشی خیبر برگزار می شود، تعداد 205 داوطلب زن و مرد با هم به رقابت خواهند پرداخت و در صبح روز پنج شنبه 30 مرداد ماه نیز تعداد 252 داوطلب زن و مرد در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در محل دانشگاه علمی کاربردی آزمون خواهند داد.

این مسوول اضافه کرد: در گروه آزمایشی علوم انسانی که مجدداً در همان صبح روز 30 مرداد ماه برگزار می شود، تعداد 219 داوطلب در سالن ورزشی خیبر در آزمون شرکت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش پارسیان با بیان اینکه هر ساله بیشترین داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی حضور دارند، گفت: در صبح روز جمعه 31 مرداد ماه، تعداد 255 داوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی در دو محل سالن امتحانات دانشگاه علمی کاربردی (مرد) و سالن ورزشی خیبر(زن) با هم رقابت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در آخرین آزمون که صبح روز شنبه اول شهریور ماه در سالن ورزشی خیبر برگزار می شود تعداد 168 داوطلب گروه آزمایشی زبان های خارجی شرکت خواهند داشت.

مهرانی با اشاره به اینکه چندین جلسه در خصوص برگزاری هر چه بهتر کنکور سراسری تشکیل شده و هماهنگی های لازم جهت آرامش خاطر داوطلبین به عمل آمده، خاطر نشان کرد: جا دارد از همکاری رئیس دانشگاه علمی کاربردی که دو محل ساختمان آموزشی و سالن امتحانات را در اختیار ستاد امتحانات قرار دادند و هم چنین مدیر و مجموعه شبکه بهداشت و درمان، شهرداری ها، اداره برق، اداره آبفا و نیروهای محترم نظامی و انتظامی صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار