یک هزار و ۵۰۰ مدرسه در لرستان خارج از پوشش شبکه شاد

لرستان (پانا)-- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: از مجموع چهار هزارو ۲۰۰ آموزشگاه در استان یک هزار و ۵۰۰ مدرسه آن خارج از پوشش شبکه شاد است.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
یک هزار و ۵۰۰ مدرسه در لرستان خارج از پوشش شبکه شاد

علیرضا نخعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تعطیلی مدارس باعث لطمه خوردن به تحصیل دانش آموزان استان نشده است، بیان کرد: ارتقای درصد قبولی و معدل میانگین دانش آموزان با برگزاری امتحانات نهایی و موفقیت دانش آموزان بیانگر فعالیت آموزش و پرورش استان است.

وی عنوان کرد : تهدید کرونا باعث ایجاد فرصت شبکه اختصاصی شاد و برقراری ارتباط مستمر و روزانه در سطح وزارت خانه و مدارس شد.

نخعی با اشاره به نوپا بودن فرهنگ آموزش های غیرحضوری در سطح کشور ادامه داد: گذشت زمان باعث توسعه و تقویت این شبکه می شود و معلمان و دانش اموزان با توان بیشتری می توانند دراین شبکه فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: به سرعت رفع نقص اینترنت در تمام نقاط استان در حال بررسی و ایجاد زیرساخت های لازم است که با شروع سال تحصیلی جدید امکان بیشتری برای آموزش های مجازی استان ایجاد شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد : با شروع سال تحصیلی نقاط خارج از پوشش اینترنتی بصورت درسنامه، بسته آموزشی و فایل های صوتی و تصویری تحت پوشش قرار می گیرد و هیچ دانش آموزی از فرصت تحصیل عقب نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید متناسب با شرایط بهداشتی و شیوع بیماری در شهرستان ها و مناطق اموزش ها برگزار می شود، بیان کرد: سال تحصیلی جدید با محوریت اموزش های غیرحضوری برگزار میشود و از این ظرفیت حتی در زمان پسا کرونا نیز باید بهره گرفت.

اکنون ۳۵۲ هزار دانش آموز در چهار هزار و ۲۰۰ آموزشگاه استان تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار