شهردار سمنان:

ظرفیت های سازمان دانش آموزی استان در راستای شهر دوستدار کودک هم افزاست

سمنان (پانا) - شهردار سمنان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، از خبرگزاری پانا بازدید و با خبرنگاران این خبرگزاری به گفت و گو نشست.

کد مطلب: ۱۱۱۴۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت های سازمان دانش آموزی استان در راستای شهر دوستدار کودک هم افزاست

شهردار سمنان در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران خبرگزاری پانا، ظرفیت های این خبرگزاری را بسیار مهم دانست و با در نظر گرفتن اهمیت همکاری و همراهی رسانه ها با مدیریت شهری گفت: خبرگزاری ها و بطور کلی رسانه ها اعم از مکتوب و دیجیتال ابزار رساندن مطالبات مردمی به گوش مسئولان هستند و می توانند در تصمیم سازی ها یاریگر مدیران باشند.

سیدمحمد ناظم رضوی افزود: به دلیل ماهیت خبرگزاری پانا که در یک نهاد با مخاطب دانش آموزان متولد شده، می بایست منعکس کننده فعالیت های صورت گرفته در حوزه کودکان و نوجوانان بوده و آنان را ترغیب به مشارکت نماید.

وی ضمن تاکید بر عزم شهرداری در جهت اجرای برنامه های شهر دوستدار کودک، پانا را به یاری طلبید و خواستار هم افزایی سازمان دانش آموزی استان و اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان در این خصوص شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه خبرگزاری پانا یکی از مهمترین تشکل های زیرمجموعه سازمان دانش آموزی و اولین و تنها خبرگزاری دانش آموزان در جهان است، خاطرنشان کرد: این خبرگزاری ظرفیت خیلی خوبی دارد و می تواند تعامل خوبی با شهرداری سمنان برقرار کند.

اسحاق اکبری با عنوان این مطلب که تشکل های دانش آموزی بهترین و مهمترین بخش آموزش و پرورش برای پویایی بیشتر فعالیت های گروهی است و این رسالت سازمان دانش آموزی را سخت و سخت تر می سازد، بیان کرد: خبرگزاری پانا با هدف فعالیت رسانه ای حرفه ای و همچنین آموزش و مشارکت دانش آموزان در فرآیند خبر و امور اطلاع رسانی فعالیت می کند.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار گسترده دانش آموزان اظهار کرد: هدف ما در مدرسه جذب دانش آموزان برای خبرنگاری است که حداقل یک خبرنگار در هر مدرسه تربیت کنیم.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، رمز موفقیت خبرنگاران خبرگزاری پانا را آموزش از مقاطع پایه ای و فعالیت های گروهی دانست و گفت: دوری از رفتارها و فعالیت های گروهی، آفت جامعه امروزی است و برای با نشاط شدن جامعه راهی جز رجوع به فعالیت های اجتماعی و گروهی نیست؛ خبرنگاران خبرگزاری پانا نیز با توجه به حضور در فعالیت های سازمان دانش آموزی و برنامه های گروهی و همچنین آموزش اصولی و پایه ای، عملکرد خوبی را داشته و دارند.

تجلی مدیر خبرگزاری پانا استان سمنان نیز در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت های ارزنده شهرداری در راستای شهر دوستدار کودک، از اعلام آمادگی این خبرگزاری در جهت انعکاس فعالیت های دوستدار کودک خبر داد.

گفتنی است؛ شهردار سمنان در پایان این دیدار با اهدای هدیه ای، از مدیر این خبرگزاری تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار