مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب:

دانشگاه نهادی است که می‌تواند برای بهبود حال جامعه در آینده، فکر تولید کند

تهران(پانا)-نشست امضای تفاهم‌نامه میان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب در محل سالن شهید سردار سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد‌.

کد مطلب: ۱۱۱۴۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه نهادی است که می‌تواند برای بهبود حال جامعه در آینده، فکر تولید کند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن اظهار امیدواری در این زمینه که این تفاهم‌نامه موجبات تکمیل ماموریت آموزش و پرورش و به سرانجام رسیدن اهداف عالی آموزشی برای این مجموعه باشد گفت: امید است دانشگاه آزاد اسلامی نیز بتواند در ماموریتهای خویش بیش از پیش موفق باشد.

وی در ادامه با اشاره به این که این دو نهاد با کمک یکدیگر می‌توانند کیفیت خدمات خود را ارتقا ببخشند، افزود: می‌بایست هر نهادی هر اقدامی می‌خواهد انجام دهد با عنایت به تغییر مناسبت‌هایی باشد که شرایط بیماری کرونا در آن لحاظ شده باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بعد از سوم اسفند مجموعه آموزش و پرورش دریافته است که باید تغییرات بسیاری در مجموعه صورت بدهد و در این راه نهادهای علمی و فرهنگی بیش از دیگر نهادها آگاهند که باید آینده پژوهانه اقدام کنند، ادامه داد: دانشگاه از جمله نهادهایی است که می‌تواند برای بهبود حال جامعه در آینده فکر تولید کند و همچنین می‌تواند در برنامه‌ریزی برای آینده نقش مهمتری ایفا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با طرح این پرسش که دانش‌آموزان در پایان دوره تحصیلی به ویژه در رشته‌های فنی حرفه‌ای آماده زندگی هستند، اظهار کرد: ما در آموزش و پرورش به طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم تا دانش آموزان بعد از پایان تحصیلات متوسطه در تمامی ساحت‌های پیش‌بینی شده در سند تحول بنیاین بتوانند زندگی را مدیریت کنند.

وی شهروند با کیفیت را کسی دانست که در جریان دانایی است و بر همین اساس، تصریح کرد: ما بسیار علاقمندیم که همکاران فرهنگی به این جریان دانش متصل باشند و در واقع در کنار تدریس سوی علم بوده و محصل در دانش باشند، هر چند در این مسیر مشکلاتی وجود دارد اما امیدواریم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

صیدلو با اظهار امیدواری در این زمینه که میبایست اقداماتی انجام شود تا اینگونه تفاهمنامه‌ها تشریفاتی نباشند، تاکید کرد: طرفین در راستای انعقاد یک تفاهم‌نامه می‌بایست به گونه‌ای رفتار کنند تا دردی از طرف مقابل را درمان کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار