ابلاغ فرایند ارزشیابی از مدارس مجری برنامه ویژه مدرسه

تهران (پانا) - فرایند ارزشیابی از مدارس مجری برنامه ویژه مدرسه از سوی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به استان‌ها ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ فرایند ارزشیابی از مدارس مجری برنامه ویژه مدرسه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی فرایند ارزشیابی از مدارس مجری برنامه ویژه بر اساس نشانگرهای مشخص را به مدیران کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه از مدیران کل خواسته شده تا نتایج گزارش ارزشیابی را تا پایان آبان ماه به سازمان پژوهش ارسال کنند.

معرفی مدیر پروژه برنامه ویژه مدرسه در استان‌ها تا یک شهریور، ارزشیابی از 8 مدرسه از سوی مدرسان دوره دیده به صورت کیفی از طریق مصاحبه، مشاهده و بررسی اسناد، ارائه گزارش ارزشیابی کیفی به صورت کتابچه در سه محور توصیف اجرای برنامه ویژه مدرسه تحلیل عملکرد بر اساس نشانگر ها، قضاوت عملکرد بر اساس سطوح عملکردی از جمله مواردی است که در این ابلاغیه به آن تاکید شده است.

همچنین مدارس می‌توانند با کمک نظارت اولیا فعالیت‌های متنوعی از جمله بررسی میزان مصرف آب برق مواد غذایی و غیره، مطالعه، ورزش‌های بومی و اجتماعی، مسئولیت پذیری در منزل را در دستور کار قرار دهند و زمینه آموزش مهارت‌های تفکر، فضایل اخلاقی، مهارت‌های اجتماعی، مهارت‌های ساده فنی و حرفه‌ای و غیره را فراهم آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار