استاندار البرز خبر داد :

دومین کارخانه نوآوری کشور در البرز راه اندازی می شود

کرج (پانا)- نماینده عالی دولت در استان البرز گفت امید است تا پایان سال کارخانه نوآوری البرز به سرانجام برسد تا فرزندان این استان از این امکان مهم جهت اشتغال و پرداختن به ایده های نو و تولید دانش بنیان، بهره مند شوند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین کارخانه نوآوری کشور در البرز راه اندازی می شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی، استاندار البرز در بازدید از روند پیشرفت پروژه کارخانه نوآوری البرز که روز یکشنبه صورت گرفت، افزود: طی ماه های اخیر تفاهم نامه ایجاد کارخانه نوآوری البرز بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری البرز و شهرداری کرج امضا شد.
وی ادامه داد: این امکان برای این ایجاد شده که خلاقان و صاحبان ایده های نو در استارت آپ ها و دانش بنیان ها مامنی برای ارائه ایده های خود و پرداختن به آنها داشته باشند.
شهبازی با اشاره به اینکه تجاری سازی تولیدات دانش بنیان نیز از این مکان محقق می شود، گفت: پس از تهران، دومین کارخانه نوآوری در کشور توسط البرز راه اندازی می شود.
وی افزود: این مکان را شهرداری کرج برای راه اندازی کارخانه نوآوری البرز اختصاص داده است.
استاندار البرز گفت: به دلیل شیوع بیماری عالمگیر کرونا بسیاری از برنامه ها به تعویق افتاد و پروژه های خوبی که امکان داشت زودتر به بهره برداری برسد با تاخیر مواجه شدند و کارخانه نوآوری از جمله آنها بود.
وی افزود: تمامی امکانات و وعده هایی که در تفاهم نامه از سوی البرز قید شده بود در چند ماه اخیر محقق شد و تمامی دستگاه های خدمات رسان پای کار آمدند.
شهبازی عنوان کرد: در حوزه معاونت علمی ریاست جمهوری موانعی وجود دارد که مدیرکل بنیاد نخبگان البرز و معاون اقتصادی استانداری برای پیگیری و رفع آنها از طریق مکاتبه مامور شدند.
وی گفت: البرز در فناوری و تولیدات دانش بنیان جایگاه ویژه ای در کشور دارد که حضور مستمر دکتر ستاری معاون محترم علمی و فناوری رییس جمهور در این استان، گواهی بر این مدعاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار