کلاهبردار میلیاردی در چالوس دستگیر شد 

ساری (پانا) - فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه ای 15 میلیارد ریالی در شهرستان چالوس خبر داد. 

کد مطلب: ۱۱۱۳۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبردار میلیاردی در چالوس دستگیر شد 

سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری از چند تن از شهروندان در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی چالوس با انجام تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار میرزایی، تصریح کرد: این کلاهبرداری حرفه ای که تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران و خوزستان نیز قرار داشته، با معرفی خود به عنوان کارمند یکی از شرکت های دولتی با وعده خرید خودروهای داخلی و خارجی با دریافت مبالغی به عنوان ودیعه از مردم کلاهبرداری می کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان مازندران در ادامه اظهار داشت: متهم تا کنون به کلاهبرداری از 8 تن از مردم در مجموع به مبلغ 15 میلیارد ریال در شهرستان چالوس و استان های البرز،تهران و خوزستان اعتراف کرد.

وی از کشف 14 هزار و 500 دلار وجه نقد که از برخی از شاکیان این پرونده کلاهبرداری کرده در حین دستگیری از متهم خبر داد و در خاتمه به مردم توصیه کرد: ضمن عدم اعتماد به افراد ناشناس برای خرید هرگونه کالا و خدمات از مراجع قانونی و صنفی مربوطه اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار