فعالیت گسترده مدرسان آموزش خانواده برای بازگشایی مدارس درسال تحصیلی 1400

تهران (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به شرایط مدیریت بحران کرونا در کشور گفت در این شرایط خانواده ها به راهبردهای مدیریتی، روانشناسانه، جامعه شناسانه نیاز دارند و فعالیت های مدرسان آموزش خانواده در این راستا ضروری است.

کد مطلب: ۱۱۱۲۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت گسترده مدرسان آموزش خانواده برای بازگشایی مدارس درسال تحصیلی 1400

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، کوروش رومیانی در سخنانی ضمن تشریح فعالیت مدرسان آموزش خانواده در فضای مجازی و تولید محتوا براساس سرفصل های مندرج در شبکه شاد، به ضرورت ارزیابی عملکرد مدرسان بر اساس میزان فعالیت در فضای مجازی پرداخت.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: امید است کارشناسان مناطق با اتخاذ یک رویه مشترک در مواجهه با بحران‌ها، مانند بحران شیوع ویروس کرونا از شیوه های علمی بهره برده و برای نمونه همواره از تحلیل swot ( قدرت ها، ضعف ها، فرصت ها و تهدیدها ) در تحلیل شرایط و اقدامات بهره‌مند شوند.

او با اشاره به بازگشایی مدارس در نیمه اول شهریورماه بر ضرورت فعالیت مراکز مشاوره خانواده پیوند و مدرسان آموزش خانواده در آماده‌سازی شرایط بازگشایی مدارس، آگاه‌سازی اولیا و کاهش استرس‌های ناشی از ویروس کرونا در خانواده‌ها تاکید کرد.

در ادامه این نشست کریمی کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز در سخنانی با اشاره به ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌های امور بانوان در سال تحصیلی جدید گفت: امیدوارم تعامل بین اداره انجمن اولیا و مربیان و امور بانوان به منظور آموزش اولیا در حوزه زنان و خانواده ارتقای کیفی بیابد و ما مشتاقیم تا در این خصوص با انجمن اولیا و مربیان همکاری مطلوبی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار