معاون توسعه پژوهش وآموزش نیروی انسانی آموزش وپرورش شهریار ؛

آشنایی با فناوری های نوین بیش از گذشته در مدارس احساس می شود

شهریار (پانا) - جلسه مجازی اعضای کمیته پروژه مهر با مدیران مدارس با حضور اکثریت اعضا در دفتر مدیریت آموزش وپرورش با محوریت معاونت توسعه پژوهش، برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی با فناوری های نوین بیش از گذشته در مدارس احساس می شود

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار، علایی معاون پژوهش آموزش وپرورش شهریار با تبریک عید سعید قربان و غدیر و تشکر از برنامه ریزی های مدون مدیران مدارس ، بر آشنایی با فناوری های نوین وقابلیت های شبکه ملی شاد تاکید کرد و گفت: شرایط حال حاضر در کشور به دلیل بیماری کرونا ایجاب می کند که مدیران مدارس بیش از گذشته با شبکه های ارتباط جمعی واینترنتی بویژه شبکه ملی شاد آشنایی پیدا کرده وعلم خود را افزون کنند که برای این منظور شرکت در دوره های مجازی تولید محتوا مورد تاکید فراوان است.

همچنین برای استفاده مدارس از شبکه ملی اطلاعات و اینترنت رایگان لازم است که اطلاعات جغرافیایی مدارس را در شبکه شاد به آدرسی که قبلا اطلاع رسانی شده است بارگذاری کنند.

او درادامه افزود: به زودی برنامه سالانه منطقه به مدارس ارسال خواهد شد که اجرای آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یکی از ملاک های ارزشیابی عملکرد مدارس در پایان سال تحصیلی خواهد بود.

این مقام مسئول از مدیران مدارس خواست که در ثبت اطلاعات دانش آموزان در سامانه سناد که به عنوان اطلاعات پایه برای سامانه بکفا و سفارش کتب درسی است، دقت نظر و اهتمام لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار