برگزاری نشست ستاد انتخابات شورای دانش آموزی خراسان رضوی

شوراهای دانش آموزی ایده ای خوب، برای تربیت دانش آموزانی پرسشگر هستند

مشهد(پانا)- نشست ستاد انتخابات شورای دانش آموزی استان و دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست ستاد انتخابات شورای دانش آموزی خراسان رضوی

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و نایب رئیس ستاد انتخابات استان در این جلسه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت دهه ولایت گفت: یکی از ایده های خوب برای تربیت دانش آموزان پرسش گر شورای دانش آموزی و به تبع آن مجلس دانش آموزی است.

وی با بیان اینکه، مجلس دانش آموزی از مصادیق تربیت اجتماعی دانش آموزان در سازمان دانش آموزی است، گفت: برگزاری این انتخابات برای دانش آموزان را می توان به عنوان تجربه ای برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز دانست.
مالک اشرفی فضای امروز دانش آموزی را به نوعی دارای خمودگی حاصل از شرایط کرونا دانست و گفت: ما به دنبال ایجاد شور و نشاط در جامعه دانش آموزی هستیم، باید سعی کنیم جامعه دانش آموزی بیشتری را در جریان این انتخابات قرار دهیم. مثلا در آماری، 81 هزار دانش آموز استان منتخب شورای دانش آموزی مدارس هستند و بهتر است آنها هم به نحوی از انتخابات مجلس دانش‌آموزی در سطح استان که عصاره شورای دانش آموزی مدارس است، مطلع شوند و این شور و نشاط در آنها هم ایجاد شود و از گفتمان های منتخبین استانی این شورا مطلع شوند.
نایب رئیس ستاد انتخابات استان گفت: اگر دانش آموزان قوی وارد این گونه جریان های اجتماعی شوند در آینده جامعه نیز موثر خواهد بود، باید از این ظرفیت شوراها و مجلس دانش آموزی بیشتر از گذشته استفاده شود، امیدوارم شواری دانش آموزی و مجلس دانش آموزی به سمت اهداف خود و در عرصه ترویج اندیشه های ناب جمهوری اسلامی گام بردارند و ما هم سهم و نقش خودمان را در این راه به خوبی ایفا کنیم.

در ابتدای این جلسه علی محمد یونسی مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در انتخابات شورا های دانش آموزی ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار