آغاز عملیات ساخت ۲ مدرسه در شهرستان میرجاوه

تهران (پانا) - عملیات ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه به همت خیرمدرسه ساز «غلامحسین مطهری» در میرجاوه و یک مدرسه دخترانه ۶ کلاسه در بخش ریگ ملک این شهرستان با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات ساخت ۲ مدرسه در شهرستان میرجاوه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، عملیات اجرایی ساخت 2 واحد آموزشی در شهرستان میرجاوه با حضور مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، سرحدی‌نیا مدیرکل نوسازی مدارس و رخشانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حسین زهی نماینده مردم میرجاوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی آغاز شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه سفر خود به سیستان و بلوچستان با حضور در بخش مرزی ریگ ملگ از توابع شهرستان میرجاوه، کلنگ ساخت یک مدرسه دخترانه 6 کلاسه را در این بخش به زمین زد.

این مدرسه در پی مطالبه دانش آموز «خدیجه غمشادزهی» که به نمایندگی از صدها دانش آموز دختر بازمانده از تحصیل منطقه، در تماس تلفنی با برنامه مردم و مسئولان شبکه استانی‌ هامون با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ششم اردیبهشت سال جاری خواستار احداث یک مدرسه دخترانه در منطقه شده بود، با قول مساعد و پیگیری رئیس سازمان محقق شد و چهارشنبه هشتم مرداد سال 99 کلنگ ساخت این مدرسه با دستان این دانش آموز به زمین زده شد.

رخشانی‌مهر در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت برقراری عدالت آموزشی و فراهم کردن امکانات تحصیلی برای همه دانش‌آموزان بر تسریع در عملیات ساخت و بهره‌برداری از این مدرسه تاکید کرد.

این پروژه در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و زیر بنای 500متر مربع، با اعتباری بالغ بر 3میلیارد تومان و از محل اعتبارات ملی احداث خواهد شد.

در ادامه نیز با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در شهرستان مرزی میرجاوه عملیات احداث یک مدرسه 6 کلاسه به همت خیر مدرسه ساز «غلامحسین مطهری» آغاز شد.

این مدرسه 6کلاسه خیر ساز در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و زیربنای آموزشی بالغ بر 440متر مربع با اعتباری بالغ بر 25میلیارد احداث خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار