توانمندسازی، مهمترین دستاورد مقابله با کرونا

بیرجند(پانا)- مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی بیان کرد توانمندسازی دانش آموزان، هنرجویان و فرهنگیان درتولید محتوای علمی حضور موثر در فضای مجازی وشبکه شاد و تولیدمحصولات بهداشتی در پشتیبانی ازمدافعان سلامت مهمترین دستاوردهای آموزش وپرورش درمقابله باکرونا است.

کد مطلب: ۱۱۱۱۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی، مهمترین دستاورد مقابله با کرونا

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، محمد علی واقعی با اشاره به تولید بیش از 35 هزار ماسک، گان، روبالشی، ساق دست و سایر ملزومات بهداشتی توسط هنرجویان و هنرآموزان استان اظهار کرد: حضور داوطلبانه پرشور و خالصانه جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان در رزمایش کمک های مومنانه جلوه ای دیگر از دستاوردهای مقابله با کووید 19 است.
او؛ از تدوام کمک های مومنانه فرهنگیان و دانش آموزان استان تا پایان جولان دهی این ویروس منحوس خبر داد و افزود: کمک به دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا در جنگ بیولوژیک رویکرد مهم جامعه فرهنگی استان در دهه امامت و ولایت است.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی توزیع 5 تن گوشت سفید بین یک هزار و 600 دانش آموزان با نیاز ویژه را پیش درآمدی برای این حضور دانست و تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه در پی تدابیر مقام معظم رهبری درخصوص مساوات و کمک مومنانه و با هدف کمک و خدمات‌رسانی به دانش آموزان و خانواده های کم بضاعت و آسیب‌دیده از بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی انجام می شود.
واقعی با بیان این که نسل امروز در مقایسه با دوران دفاع مقدس در همان سنگر از جان و سلامتی خود برای شفای بیماران کرونا مایه می گذارند؛ یاد آور شد: این نسل مومن و انقلابی خود را مدیون خون شهدا و در مسیر صیانت از ارزش ها و دستاور های انقلاب اسلامی مسئول می داند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار