عملکرد گروه های جهادی کاشمردر مقابله با ویروس کرونا پررنگ است

کاشمر(پانا)-مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر کاشمر و نهاد رهبری در دانشگاه منطقه ترشیز ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه آزاد، شورای شهر و شهرداری و سپاه پاسداران، بر همکاری دیگر مسئولان با گروه های جهادی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد گروه های جهادی کاشمردر مقابله با ویروس کرونا  پررنگ است

میثم خزاعی، عملکرد گروه های جهادی را پررنگ دانست و گفت: نیروهای جهادی و انقلابی ،انصافا در بحث ضدعفونی سطح شهر و تقسیم موادغذایی در ایام ماه رمضان بسیار عالی بودند و خداروشکر در بحث دوخت ماسک تمام قد ایستاده اند.

میثم خزاعی نقش مردم و مسئولین در مهار کرونا را یکسان دانست و گفت: هرچقدر که بتوانیم مردم را نسبت به بحث کرونا و مباحث دیگر شهر آگاه کنیم، قطعاموفق تر خواهیم بود. همان قدر که به قوی بودن مدیران معتقد هستم، آموزش و فرهنگ سازی شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به اینکه می دانیم درمان یک بیمار کرونایی‌ حداقل ۱۰تا۱۵ میلیون تومان برای دولت هزینه دارد ودر مقابل می شود با یک ماسک زدن ساده، شستن دست ها و رعایت فاصله اجتماعی از متحمل شدن هزینه هنگفت درمان کرونا جلوگیری کرد، از مسئولین خواهشمندم که با گروه های جهادی همکاری و آنها را حمایت کنند.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر در پایان از همه مردم و همشهریان خواست که کرونا را جدی بگیرند، رفت و آمدها را کمتر و تا حد امکان در خانه بمانند و برای حفظ جان خود، دیگران و مدافعان سلامت، دستورهای ستاد مبارزه با کرونا را رعایت کنند تا با همکاری و همیاری همه مردم و مسئولین این ویروس را شکست داده و به سلامت این دوران سپری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار