فعالیتهای گروه فرهنگی سلوا منطقه ۱۲

تهران(پانا) - زهرا صادقی، مدیر دارالقرآن معصومین از فعالیتهای متنوع این حوزه در شبکه های گسترده مجازی و افتتاح گروه فرهنگی سلوا و اقدامات انجام شده در زمینه های مختلف فرهنگی و قرآنی و مشاوره ای سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۱۱۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیتهای  گروه فرهنگی سلوا  منطقه ۱۲

زهرا صادقی، مدیر دارالقرآن معصومین در گفتگو با خبر گزاری پانا گفت: با توجه به وضعیت بحرانی و شرایط کرونایی، هیئت مدیره دارالقرآن تصمیم به راه اندازی گروه فرهنگی سلوا در شبکه های مجازی گرفت.

وی گفت: به مناسبت نزدیک شدن به عید غدیر خم سه فعالیت فرهنگی شروع شده است.مسابقه زیارت امین الله، که در این رابطه استادمحسن شریعت پناه، مدرس حوزه و دانشگاه بصورت کلیپ و ویدئو اطلاعاتی درباره این زیارت داده است. سوالات مربوط به این بحث در عید قربان در کانال ها و شبکه های مختلف بارگذاری خواهد شد.

وی افزود: تیزر استاد و پوستر مسابقه با همفکری اعضای هیئت مدیره طراحی و تولید شده است. در ادامه صادقی تصریح کرد: از عید قربان کنفرانس مجازی بصورت آنلاین با موضوع مروری بر خطبه غدیر تا روز غدیر هرشب برگزار می‌شود. وی اضافه کرد: وبینار در اینستا با عنوان ناگفته های غدیر در ۱۶ مرداد برگزار خواهد شد. همچنینتیزر و پوستر این وبینار آماده و در شبکه های مجازی ارسال شده است.
در آخر مدیر دارالقرآن معصومین عنوان کرد: گروه فرهنگی سلوا با هدف آموزش و ترویج معارف قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به صورت کاربردی و خدمات مشاوره ای ایجاد گردید و در آینده اهداف فرهنگی خود گسترش خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار