برگزاری آزمون وروردی مدارس استعداد های درخشان همزمان با سراسر کشور در فارس

شیراز (پانا) - رئیس اداره آموزش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش فارس، از برگزاری آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان "سمپاد" از امروز و فردا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  آزمون وروردی مدارس استعداد های درخشان همزمان با سراسر کشور در فارس

یونس غلامی گفت: بر اساس اعلام سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، آزمون ورودی مدارس سمپاد، همزمان در سراسر کشور در روزهای نهم و دهم مردادماه 99 برگزار می شود و امروز آزمون ورودی برای پایه هفتم، از ساعت 9 صبح و در محل حوزه‌های از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.

رئیس اداره آموزش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش فارس گفت: آزمون ورودی برای پایه دهم نیز روز جمعه دهم مردادماه از ساعت 9 صبح و در محل حوزه هایی که در کارت های ورود به جلسه تعیین شده است برگزار می شود.

غلامی گفت: کارت‌های ورود به جلسه‌ای که برای آزمون 27 تیرماه صادر شده بود، برای این آزمون نیز معتبر بوده و بجز تاریخ برگزاری، بقیه موارد آن قابل استناد است، بنابراین خانواده‌های گرامی نیازی به چاپ مجدد کارت ورود به جلسه ندارند.

رئیس اداره آموزش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش فارس از خانواده‌های عزیز درخواست کرد، نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از سرایت ویروس کووید 19 اهتمام جدی به عمل آورده و از ازدحام مقابل حوزه‌های آزمون پرهیز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار