نگاهی به دیدارهای شب اول از هفته سی و هفتم سری آ

سد بی‌انگیزه‌ها روبروی جنگ نایب قهرمانی آبی و مشکی‌ها

گتوسو و رویای اولین دبل تاریخ

در اولین دیدارهای هفته سی و هفتم سری آ، آتالانتا و اینتر میلان حریف‌هایی را پیش رو دارند که در هفته‌های پایانی انگیزه خاصی برای حضور در زمین ندارند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
سد بی‌انگیزه‌ها روبروی جنگ نایب قهرمانی آبی و مشکی‌ها

سی و هفتمین هفته سری آ ایتالیا امشب و بامداد فردا با برگزاری دو بازی در شهرهای پارما و میلان آغاز خواهد شد.

در دیدارهای امشب ابتدا پارما از آتالانتا میزبانی خواهد کرد و سپس اینتر میلان در ورزشگاه خالی از تماشاگرش به مصاف شاگردان جنارو گتوزو در تیم ناپولی خواهد رفت.

پارما - آتالانتا / ساعت 22 ورزشگاه انیو تاردینی شهر پارما

روبرتو داورسا (ایتالیا) - جان پیرو گاسپرینی (ایتالیا)

بازی رفت » آتالانتا 5 - پارما صفر

درباره دیدارهای روبرو » پارما که 6 سال و 5 ماه از آخرین پیروزی‌اش مقابل آتالانتا گذشته است، در حالی امشب دیدار اول هفته سی و هفتم را میزبانی خواهد کرد که در سه تقابل آخر پارما و آتالانتا این تیم آتالانتا بوده که با برد زمین را کرده است.

آخرین وضعیت و آمار پارما » دو برد متوالی صلیب‌ها که با نتایج مشابه دو بر یک در دو هفته اخیر به دست آمد، آنها را از منطقه خطر نجات داد و حالا در وضعیتی به مصاف آتالانتا خواهند رفت که دیدارهای پایانی‌شان تشریفاتی و تنها برای تک رقمی شدن جایگاه‌شان در جدول رده‌بندی مهم است.

آخرین وضعیت و آمار آتالانتا » الهه‌های فوتبال ایتالیا که فصل فوق‌العاده‌ای را در خط حمله سپری کرده و با 96 گل بهترین خط حمله سری آ را در اختیار دارند، پیش از توانسته‌اند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را بدست آورند و در دو هفته پایانی تنها برای نایب قهرمانی به میدان خواهند رفت.

آنها در شرایطی وارد زمین خواهند شد که در 18 بازی آخر رسمی خود بدون شکست از زمین خارج شده‌اند و 9 بازی بدون باخت خارج از خانه دارند. البته نباید فراموش کرد که سه بازی آخر خارج از خانه آتالانتا با تساوی به پایان رسیده است.

اینتر میلان - ناپولی / ساعت 00:15 ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا

آنتونیو کونته (ایتالیا) - جنارو گتوزو (ایتالیا)

بازی رفت » ناپولی یک - اینتر 3

درباره دیدارهای روبرو » امشب چهارمین تقابل اینتر میلان و ناپولی در فصل جاری فوتبال ایتالیا رقم خواهد خورد، آنها در این فصل یکبار در سری آ و دو بار در جام حذفی روبروی هم قرار گرفتند و ناپولی در جام حذفی توانست از سد میلان عبور کند و در آخرین تقابلی که در میلان صورت گرفت، اینتر بازنده زمین را ترک کرد.

نکته قابل اشاره دیگر درباره تقابل‌های دو تیم به احتمال تاریخ‌سازی ناپولی برخواهد گشت، آبی‌ها امشب این فرصت را دارند تا برای اولین بار در تاریخ در دو بازی متوالی در میلان از سد اینتر عبور کنند.

آخرین وضعیت و آمار اینتر میلان » آبی و مشکی‌ها که بهترین خط دفاع سری آ را با 36 گل خورده در اختیار دارند و کمترین شکست در این فصل برای آنها با 4 باخت ثبت شده است، با قطعی شدن سهمیه حضورشان در لیگ قهرمانان اروپا و از سمت دیگر از دست رفتن قهرمانی، در حالی که 6 بازی بدون باخت دارند، در دو هفته آخر تنها برای حفظ رده دوم و نایب قهرمانی وارد زمین خواهند شد.

آخرین وضعیت و آمار ناپولی » قهرمانی در جام حذفی حضور شاگردان گتوزو را در مرحله گروهی لیگ اروپا قطعی کرد و با عدم راهیابی‌شان به لیگ قهرمانان، در دو بازی آخر دیدارهایی تشریفاتی را پیش‌رو خواهند داشت و امشب شاید تنها با این انگیزه وارد زمین شوند که بتوانند نوار ناکامی‌های خارج از خانه‌شان را بعد از دو بازی بدون برد پاره کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار