فردا آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس دانش‌آموزی است

شیراز (پانا) – دانش‌آموزان داوطلب نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی تا فردا فرصت دارند ضمن اعلام نامزدی خود، اطلاعات و محتواهای تبلیغاتی شامل پوستر، فیلم، تیزر و... را در سامانه انتخابات الکترونیکی سازمان دانش‌آموزی وارد کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فردا آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس دانش‌آموزی است

معاون فعالیت های سازمان دانش‌آموزی فارس امروز در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به اینکه گروه‌های اطلاع‌رسانی دانش‌آموزان دختر و پسر در خصوص انتخابات با حضور اعضای شورای دانش‌آموزی مناطق استان فارس و مسوولان سازمان دانش‌آموزی در شبکه شاد تشکیل شده است، گفت: لینک سامانه انتخابات الکترونیکی برای اعضا ارسال شده و دانش‌آموزان واجد شرایط نامزدی انتخابات در حال تکمیل پروفایل شخصی خود شامل رزومه، عکس، فیلم و محتوای تبلیغاتی و ... هستند.

به گفته فاطمه عظیمی، 89 دانش‌آموز پسر و 101 دانش‌آموز دختر در فارس منتخب عضو شوراهای دانش‌آموزی مناطق هستند که از این تعداد، افراد واجد شرایط، امکان نامزدی در انتخابات را دارند که البته عموم این افراد واجد شرایط رای دادن نیز هستند تا از بین خود نمایندگانی را برای ورود به مجلس دانش‌آموزی کشور انتخاب کنند.

او با تاکید بر اینکه افراد داوطلب نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی تا فردا چهارشنبه 8 مردادماه فرصت دارند تا نامزدی خود را اعلام و پروفایل خود را کامل کنند، گفت: از روز پنج شنبه سامانه بسته شده و کار احراز هویت نامزدهای انتخابات توسط هیات اجرایی آغاز می‌شود.

انتخابات الکترونیکی مجلس دانش‌آموزی در سامانه انتخابات برگزار می‌شود و دانش‌آموزان عضو شوراهای دانش‌آموزی می‌توانند با نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه شده و نسبت به اعلام نامزدی، تکمیل اطلاعات و رای دهی اقدام کنند.

عظیمی ادامه داد: پس از احراز هویت نامزدها و تایید هیات اجرایی انتخابات، اطلاعات شخصی و محتواهای تبلیغاتی افراد دارای صلاحیت از روز جمعه 10 مردادماه در سامانه قابل رویت می‌شود و دانش‌آموزان عضو شورای دانش‌آموزی مناطق تا ساعت 24 روز یکشنبه 12 مردادماه فرصت دارند با ورود به سامانه نسبت به بررسی نامزدها برای انتخابی آگاهانه اقدام کنند.

انتخابات در فارس از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 14 مردادماه آغاز و منتخبین شورای دانش‌آموزی مناطق می‌توانند تا ساعت 12 همان روز با ورود به سامانه رای خود را اعلام کنند.

در این انتخابات 18 نفر از دانش‌آموزان برای حضور در بیست و یکمین شورای دانش‌آموزی استان فارس برگزیده می‌شوند و با توجه به اینکه فارس دارای 8 کرسی در مجلس دانش‌آموزی است از این تعداد 4 نفر از دختران و 4 نفر از پسران که بیشترین رای را کسب کرده‌اند به عنوان نمایندگان مجلس دانش‌آموزی فارس معرفی می‌شوند و به دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی راه می‌یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار