سه شنبه های مهدوی در آموزش و پرورش منطقه چهار

تهران ( پانا ) - علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار با ضرورت دانستن اشاعه فرهنگ انتظار در جامعه از نمایشگاه سه شنبه های مهدوی بازدید و از مجریان این طرح تقدیر به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سه شنبه های مهدوی در آموزش و پرورش منطقه چهار

فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار در گفتگو با پانا گفت: در ادامه اجرای طرح های حوزه عترت (علیهم السلام) و مبحث مهم امام شناسی، در سال تحصیلی 99-98 و در راستای آشنایی و توسعه و تعمیق فرهنگ انتظار و شناخت وظایف منتظران، طرح سه شنبه های مهدوی با مشارکت مدارس غیردولتی در اداره آموزش و پرورش منطقه چهار به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری پانا، گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار با ضرورت دانستن اشاعه فرهنگ انتظار در جامعه از نمایشگاه سه شنبه های مهدوی بازدید و از مجریان این طرح تقدیر به عمل آورد.

صالحی فرد در خصوص محتوای این طرح اعلام کرد: فضایی برای اجرای این طرح در نظرگرفته شده که مدارس با انجام فعالیت های هنری، معرفی کتاب، برگزاری مسابقه مهدویت، توزیع نذورات و ... در معرفی و شناخت امام عصر (عج) گام هایی برداشته شده که از سویی الگوسازی و الگودهی برای مدارس و از سوی دیگر بازخوردهای مثبتی مبتنی بر اهمیت مسئله ظهور منجی و وظایف منتظران در عصر غیبت در ذهن مخاطبان و مراجعان داشته است.

وی کامل کرد: مدارس غیردولتی شایستگان، سماء 4، ندای سیدالشهداء (ع)، نبی اکرم (ص)، مجتمع صبا، ندای زینب(س)، علوم و معارفراه زینب(س)، آلاء، مرضیه، پیشتازلن کامپیوتر، روشنگران و شهید صیاد شیرازی مجریان این برنامه دینی و معرفتی بودند که در این مجال از همکاری و زحمات مدیران و مربیان گرامی این مدارس تقدیر و تشکر به عمل می آید. و در کلام آخر کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو: اللّهم عجّل لولیک الفرج

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار