روند صعودی ابتلا به کرونا در مازندران: ۳۸۳ بیمار جدید شناسایی شدند

ساری (پانا) - ۳۸۳ بیمار جدید کرونایی در شبانه‌روز گذشته در مازندران شناسایی شدند و شمار بستری‌شده‌ها به هزار و ۷۲۵ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۰۹۹۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
روند صعودی ابتلا  به کرونا در مازندران: ۳۸۳ بیمار جدید شناسایی شدند

بر اساس اطلاعیه ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۱۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۷۱ بیمار جدید نیز در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند.

در همین مدت تعداد ۳۱۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون ۱۷۲۵ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سه اصل طلایی زدن ماسک، شستن مداوم و ضدعفونی دست‌ها و نیز رعایت فاصله ۲ متری را از راه‌های مقابله با کرونا برشمرد که رعایت نکردن هر یک از این موارد می‌تواند در گسترده شدن شیوع آن تاثیر داشته باشد.

او تأکید کرد تا زمانی که مردم برای حضورشان در جامعه از ماسک استفاده کنند بیشتر راه انتقال ویروس بسته و سرعت انتشار بیماری کم می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار