مروری بر زندگینامه امام جواد الائمه (ع) از رادیو تهران

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران به مناسبت شهادت پیشوای نهم شیعیان، با تدارک ویژه برنامه های متعدد سیاهپوش عزای جواد الائمه (ع) می شود.

کد مطلب: ۱۰۹۹۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مروری بر زندگینامه امام جواد الائمه (ع) از رادیو تهران

ساناز باقری تهیه کننده ویژه برنامه شهادت امام جواد الائمه (ع) ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه «عطر خدا» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام محمد تقی(ع) از ساعت 17:45 تا 18:55 با بررسی سیره و نحوه زندگانی حضرت روی آنتن می رود.

وی با بیان جزئیات بیشتر افزود: شماره تلفن های 22652466 و 22652465 یا سامانه پیامکی 3000094 برای مخاطبان در نظر گرفته شده است. موضوع امروز دوشنبه(30 تیرماه) ، درباره این که شما دست دهنده دارید یا دست گیرنده؟ چگونه است که بعضی آدما دست دهنده دارند و برخی افراد فقط دست گیرنده دارند؟ موضوع سه شنبه عطر خدا که مخاطبان به آن پاسخ می دهند درباره این که شما بخشنده ترین کسی را که می شناسید را معرفی کنید؟ در این اوضاع و احوال کرونایی جالب ترین بخششی که از کسی دیده اید چی بوده و کی بوده است؟

علاوه بر این؛ آشنایی بیشتر با خصوصیات بارز امام از منش، دانش، عبادت و روزگار حضرت همراه با مروری بر فضایل اخلاقی و ویژگی های شخصیتی امام فضایل و سیره فردی، مناظرات و شهادت ایشان از دیگر بخش هایی که در این ویژه برنامه به آنها پرداخته می شود.

گوینده فاطمه نصرآبادی و مجتبی حیدری، گزارشگر مهدی اسماعیلی و نویسنده مریم چوپانی دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

«گفتاورد»

«گفتاورد» ویژه برنامه دیگری از رادیو تهران است که با الگوسازی از صفات ائمه ویژه شهادت امام جواد الائمه (ع) طراحی شده است.

مروری از تولد تا شهادت حضرت، معجزات و کرامات، فضائل و مناقب امام محمد تقی حضرت امام جواد علیه السلام را از ساعت 22 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوید.

«تالار وحدت» از ساعت 23 ویژه سالروز شهادت حضرت تدارک دیده شده است و درباره موسیقی ویژه ایام شهادت است.

پخش سخنرانی، مداحی اهل بیت (ع) ، ذکر مصیبت و عزاداری به مناسبت شهادت امام جواد الائمه(ع) از دیگر بخش هایی که این روزها از رادیو تهران می شوید.

آثار فکری و روایاتی که از آن حضرت نقل شده و مسائلی را که آن امام پاسخ گفته و هر آنچه از آن حضرت بر جای مانده، تا ابد زینت بخش صفحات تاریخ اسلام است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار