تشریح فعالیت های فوق برنامه دبیرخانه بخش پژوهشی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سی و هشتمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور در بخش پژوهشی از 20 تیرماه در بخش مقدماتی آغازشده و 16 مرداد ماه با برگزاری مرحله نهایی به اتمام می رسد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تشریح فعالیت های فوق برنامه دبیرخانه بخش پژوهشی سی و هشتمین دوره مسابقات  قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور

علیرضا مالک اشرفی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: کمیته فرهنگی ستاد اجرایی این دوره از مسابقات به منظور غنی تر شدن جنبه فوق برنامه ای این رویداد قرآنی اقدام به طراحی و راه اندازی چندین مسابقه و فعالیت فوق برنامه بصورت مجازی نیز کرده است.

او ادامه داد: یکی از فعالیت ها که بصورت مجازی ویژه شرکت کنندگان در سی و هشتمین دوره مسابقات در حال برگزاری است. مسابقه «فاتح» است که هر روز به طرح یک سوال از محتوای کتاب دقایقی با قرآن حجت الاسلام والمسلمین قرائتی پرداخته می‌شود.

مالک اشرفی افزود: مسابقه «تصویر پروفایل من» نیز در حال اجرا است که از نوجوانان قرآنی که بهترین تصاویر پروفایل را دارند تقدیر خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات همچنین می توانند در مسابقه فرهنگی «حرف دلم را با حضرت می گویم» شرکت کنند و دل نوشته های امام رضایی خودشان را به شناسه کاربری معرفی شده در کانال ارسال کنند.
او اظهار کرد: با توجه به شوق زائد الوصف دانش آموزان به آمدن به مشهد و زیارت امام رئوف، با توجه به محدودیت های ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا، این امکان به صورت مجازی برای دانش آموزان فراهم شده است و آنان می توانند با مراجعه به کانال مسابقات به صورت زنده زیارت مجازی حضرت را از راه دوره تجربه کنند.

مالک اشرفی در پایان افزود: به همه شرکت کنندگان در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات یک بسته سوغات متبرک به انضمام یک هدیه به آدرس منزل دانش آموزان پست خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار